Intro vypráví příběh o hradu jménem Imdahl. Ten je na samém začátku rovných osm měsíců obléhán, což amozřejmě není pro obyvatele nikterak pozitivní. Obléhání končí ani ne tak vítězstvím jako spíše sžírající morovou ránou, která na hrad dopadne. Ta velmi rychle pobije všechny obyvatele, načež se v opuštěných ulicích objeví malý kluk tesknící po své čerstvě mrtvé matce. Ve městě nepotká jediného živáčka snad až na známého rytíře, který se rozhodně dát chlapci druhou šanci. Pošle jej do areálu za hospodou, odkud je chlapec teleportován zpět v čase s cílem nalézt původce ošklivé epidemie a pokusit se udělat vše proto, aby město tak nějak minula.
Zpočátku tedy začínáte v neskutečně pochmurně zahaleném městě. Několik centimetrů sněhu, opuštěné budovy a ubíjející ticho nepůsobí zrovna vesele, což byl samozřejmě tvůrcův záměr. Stejně jako vykreslení následné čilé a veselé vesnice s rozpustilou hudbou a pozitivní energií sálající i z té poslední zemní kachličky. S vykreslením lokací si tvůrci zkrátka velmi dobře pohráli, za výsledek je třeba udělit jedničku z hvězdičkou a to především za slušné spojení hudby a grafické stránky. Na to měli autoři opravdu velký čich a vytknout jim můžeme snad pouze malé rozlišení , které po roztažení na velkou obrazovku ztrácí tak alespoň polovinu ze svého půvabu. Pokud si totiž prohlédnete obrázky zde kolem, odnesete si jistě pozitivní dojmy, což ale o všech případech ve hře rozhodně neplatí.
Trochu jsem se zpočátku obávala toho, že Sunset Over Imdahl je vlastně projektem postaveným na jádře RPG makeru, který je originálně určený pro RPG hry. Tato skutečnot se ale ve hře nijak výrazně neozačila snad až na trochu jinak řešený inventář. Jinak se projekt vyznačuje velkým důrazem na dialogy a popisnou část hry, pokud tedy v adventuře nesnášíte čtení textů a popisků, měli byste se raději vyhnout i tomuto projektu. Jinak je ale Sunset Over Imdahl příjemným překvapením a zábavnou hrou na dlouhé večery.