Super Breakout 2007 je více-méně klasickým remakem staré známé hry, který si navzdory slovíčku „super“ v názvu nelade téměř žádné inovativní cíle. Nulový počet nově vložených prvků možná někoho zamrzí, na druhou stranu je třeba kladně ohodnotit zpracování již existujících prvků, což vyúsťuje v poměrně svěží a návykovou hratelnost, která je v případě Arkanoid her klasickou výbavou.
Po spuštění na vás čekají dvě možnosti výběru a je kterou z dvojice nabídek využijete je zcela na vás. Rozdíly jsou jen v rozestavení levelů a jejich obsahové části, co se obtížnosti týče, jsou na tom téměř stejně. Ostatně co obsahově nového byste od hry podobného ražení mohli očekávat – a tak se ocitáte na důvěrně známém herním poli, po jehož spodní části létá malá plošinka nebo-li vaše pálka, s kterou budete po celou herní dobu odrážet míček a snažit se zasáhnout všechny kostičky poskládané v horní části a to nejlépe tak, abyste zlikvidovali úplně všechny a v co nejkratším čase. To nebude úkol až tak složitý vzhledem k poměrně rozsáhlým bonusovým možnostem, které autoři do hry zakomponovali.
Upgrady na vás tentokráte budou padat stejně jako déšť v jarním období ba co více, nebude se jednat o beztvaré předměty, z nichž jednoznačně nepoznáte, o co se vlastně jedná. Autoři se vydali trochu jiným směrem a jejich bonusové předměty mají tvar výhradně textový z něhož se snadno v jednom či dvou slovech dozvíte, cože vlastně chytáte. V Super Breakout ale platí jednoduché pravidlo – hnát se totiž vyplatí za jakýmkoliv bonusem, v dalším snažením vám totiž pomohou jak přidané životy, tak i speciální schopnosti jimiž můžete sesílat blesky či třeba také přivolat dalšího pomocníka, který bude neúnavně na kostičky vystřelovat světelné projektily.
To vše poměrně slušným způsobem ovlivňuje hratelnost, která má ve výsledku slušný náboj a příjemně ubíhá, což je jedna z největších kvalit hry. Grafická stránka je totiž maximálně průměrná a o nic lépe na tom nejsou ani zvuky.