Po zbytek herní doby se tedy budete pohybovat s podivně tvarovanou modrou koulí, která toho neumí o moc víc než průměrný arkádový hrdina. To v praxi znamená především výskoky, což je to hlavní, co budete potřebovat a poradíte si s tím i s většinou nepřátel. Ti jsou v takovém zvláštním složení a tak například narazíte na obrovského tučňáka, ale i na botu, ze které rostě rostlina. I když se jedná o jedince zcela rozdílné, zničíte je stejně – opakovanými výskoky na hlavu. Ty je naštěstí možné zautomatizovat a tak pouze stačí vyskočit jednou a postava se bude například na hlavě tučňáka neustále odrážet a padat dolů do chvíle, než ho udolá nebo než tučňák odejde.
Každý nepřítel má různou výdrž a podle ní jsou většinou počítány také zkušenosti, které sbíráte, zaplňujete s nimi ukazatel a po jeho úplném naplnění následuje postup na vyšší level, což by vám mělo přinášet lepší schopnosti. Na to platí jednoduchá formulka – čím více máte zkušeností za zabíjení, tím větší rány uštědřujete svým budoucím protivníkům. To vše v celkově šesti levelech, kde se proti vám postaví tři nepříjemní bossové. V těch je ale poměrně snadné zemřít pokud dovolíte protivníkům aby se k vám dostali příliš blízko a pokud zemřete tolikrát, že vám zmizí všechny životy, hra končí.
Toho nebude tak těžké dosáhnout už jenom vzhledem ke složitým skákacím pasážím, kde budete používat shift pro zrychlování a nejen s ním je někdy těžké se na úzkou plošinku strefit. A to jkeště nemluvím o malinkatých mráčcích a podobně.