No a podobná vize se váže také k projektu Boku, pocházející z dílen Microsoftu. Ve vývoji je již nějakou dobu a nelze rozhodně říct, že by byl teprve v plínkách, jako reakci na Little Big Planet jej tedy nejspíše chápat nemůžeme. Ostatně sami autoři jako jejich hlavní inspiraci uvádění jazyk Logo, který byl dříve vytvořen pro výukové účely a pak třeba také mnoho let starý Basic, který lidi pracující na projektu ovlivnil již v době Commodore 64.
Boku je cílený především na menší hráče, kteří již dorostli do věku, kdy by si rádi nějakou tu hru vytvořili, přesto se ale necítí na to učit se plnohodnotný programovací jazyk. Program je tedy koncipován jako nový jazyk vytvořený primárně pro vývoj her a pro maximální pohodlí se ovládá pouhým klikáním, kde uživatel jednoduše přesouvá a pracuje s jednotlivými herními objekty. Jak se chvástá sám Microsoft, ovládání je vymyšlené tak, aby ho zvládali i děti, ale zároveň si jej mohli stejně dobře užít i dospělí. Co je na tom pravdy, na to si budeme muset ještě chvíli počkat.
Boku by tedy měl být virtuální svět se silnou sociální stránkou, což by mělo ve výsledku vykouzlit něco málo mezi Second Life a herní novinkou Spore. Stejně jako XNA vytvořené microsoftem pro starší a zdatnější herní vývojáře, také Boku podporuje obě hlavní Microsoftí platformy a poběží tak jak na osobních počítačích se systémem Windows, tak i na Xboxu, kde si malí vývojáři vyzkouší ovládání pouze za využití gamepadu.
Cíle Boku jsou tedy jasné – vytáhnout menší děti od televizí a donutit je ve volném čase řešit logické úkoly a to vše poměrně zábavnou formou. V současnosti probíhá interní testování a je otázkou času, kdy se celý tento nový „programovací jazyk“ dostane k široké veřejnosti.