Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

That Night Before – návod

  12:00aktualizováno  29. srpna 7:34
That Night Before je středně obtížná, ale dosti rozsáhlá adventura. Jistě si tedy zaslouží pořádný návod, který hráče provede po všech záludnostech hry a pomůže vyžešit i ty nejtěžší puzzly.

That Night Before Act 1
Seberte v pokoji lampu, ze spodního šuplíku mapu se zabudovanou lampou, z police fotku a vyjděte ven. Seberte nejprve zprávu ze dveří, pak si promluvte s mužem od policie, který ťuká na dveře, něco se dozvíte, ale nebudou to příznivé zprávy. Pak jděte k obchodu a promluvte si s bezdomovcem před ním. Vejděte dovnitř a zde seberte džus ze stoličky. Jděte do parku a uhaste s ním malý ohýnek. Pak jděte zpět do obchodu a dejte agentu Toddovi zprávu od vás z domu, bude si myslet, že je od jeho bratra a půjde si to s ním vyřídit. Můžete tak vzít s klidem kus sýra a venku před obchodem i hůl.

Jděte k domu své přítelkyně, tam zabavte psa lampou a vlezte oknem do jejího pokoje. Posuňte medvídka na posteli a seberte zpod něj kleště. Jděte ven a do parku, vytáhněte kus sponky či prostě ohebný kovový drát pomocí kleští a vraťte se zase do pokoje přítelkyně. Použijte drátek na zamčený stolek, objevíte lístek do prádelny, takže se tam hned vydejte. Dejte lístek prádelníkovi, dá vám čisté oblečení, That Night Before ale už ne klíček od soukromé Natašiny skříňky. Takže vezměte prádlo, dojděte s ním domů a namočte ho v eklhaft substanci v chodbě. Špinavé prádlo ukažte znovu Petovi, nabídne se, že ho zdarma vypere, a vy tak budete moci popadnout klíček, odekmnout s ním druhou skříňku zprava ve druhé řadě. Nejprve se zbavte krysy pomocí kofeinového sýra a pak prozkoumejte tašku – získáte důležité vodítko.

Vydejte se do nové lesní lokace. S pomocí baterky se koukněte do dírky v pařezu a vytáhněte klíč. Zastrčte hůl do díry a když budou ve všech třech jeskyních v pozadí vidět červené oči, zatáhněte za tuto provizorní páku, otevře se tajný vchod za skálou. Otevřete si dveře klíčem a vejděte dovnitř. Vyslechnete nadmíru zajímavý rozhovor. Pak vejděte znovu dovnitř, prohlédněte si krávu a trofej a nakonec i kovovou tyč na stole, zjistíte o poznání více o své minulosti – a také o své ziskuchtivé dívce… :o)

That Night Before Act 2
Druhý akt začíná v cele. Nejprve si promluvte s opicí, dá vám za něco k jídlu svůj šroubovák. Seberte tedy klacek a přitáhněte si s ním banán i slupku ležící kousek od něj. Banán vyměňte s opicí za šroubovák a odšroubujte panel. Kombinace je v horní řádce červená, červená, zelená, prostřední všechny zelená a dole naopak zelená, červená, červená. Po krátké cutscéně byste se měli nacházet v tunelech. Vytáhněte klacík z pravé díry a zastrčte ho vlevo, otevřou se dveře doleva, takže do nich vejděte. Seberte zde zátku a povšimněte si symbolů na zdi. Jděte dále doleva a promluvte si s uvězněnou Natašou, která opět zboří veškeré iluze o příběhu.

Zeptejte se jí, co máte dělat, a dvakrát potvrďte, že jí věříte. Můžete z legrace zkusit otevřít dveře její cely. Pak se vraťte na místo se dvěma mřížemi a tentokrát jděte doprava. Použijte zátku na symbol lebky a následně na zátku samotnou lebku, kterou jste dostali od Nataši. Kombinace pro otevření dveří je lebka-kotva-hvězda. Vevnitř je strážce, ale stačí tam vhodit banánovou slupku a už je možné vejít bezpečně. Následuje cut-scéna a konec druhého aktu!

That Night Before Act 3
Vyjděte ven vpravo, zjistíte, že jste ve správném domě. Seberte ze stolu žvýkačku a promluvte si pomocí zvonku s recepční. Bohužel, přišli jste pozdě, ale když si promluvíte s Natašou, zjistíte, že ještě je naděje – můžete se zkusit vydávat za ni. Jděte zpět k recepci a prohlédněte si obraz. Pak jděte doleva a utrhněte ze dveří kliku. Vyjděte ven a doma kliku nasaďte na dveře od bratrova pokoje. Pohněte několikrát s bowlingovou koulí a pak odsuňte skříň, za ní se nachází tajná polička. Prozkoumejte ji a vezměte si klíč od skříňky. Jděte do prádelny a otevřete si ji, prozkoumejte adresy, objeví se nová lokace.

Jděte tam a prozkoumejte bednu. Seberte rukavici a jděte k Davovi. Použijte šroubovák na ruku spícího muže. Jako náhradu mu dejte rukavici. Jděte k Timovi a řekněte si o falešnou identifikační kartičku. Musíte nad ním vyhrát ve hře kámen-nůžky-papír. To je snadné, stačí místo jakékoliv ruky nastavit hand-beater od muže, který seděl u Dava. That Night Before Bohužel, Tim vám sice vyrobí ID, ale zavře vás ve své laboratoři. Jenže ti blbci nechali klíč v zámku. Stačí sebrat trochu prášku do pečiva, z horního šuplíku kreditní kartu a tekutinu z police, nasypat do zámku prášek a vylít tam i tekutinu a pak už jen vyjít na mapu i s falešným ID.

Jděte do salonu krásy, dejte papouškovi žvýkačku, čímž mu ucpete pusu, a pak ho seberte. Ještě si výměnou za kreditní kartu vezměte paruku z příslušného přístroje a pokračujte do Petovy prádelny. Dejte lístek do strojku na stole, sjede oblečení, ale zůstane mimo váš dosah. Stačí ale postavit papouška na ruku dřevěného panáka za pultem a můžete si ho klidně vzít. Učiňte tak a jděte před Davův obchod. Promluvte si s mužem s letáky a třikrát do něj strčte, čímž k jednomu zdarma přijdete. Jděte do salonu krásy a použijte leták na zrcátku. Promluvte si s dámou, naštve se a odejde. Nechte se předělat na Natašu a vyzvedněte si dědictví, odpověď na otázku je 1981. Pak se vydejte zachránit svou přítelkyni…

That Night Before Act 4
Jděte doleva a pokuste se chytit pravého racka. Promluvte si s tím druhým, řekněte mu "SHOO" a zatímco bude ve vzduchu, seberte vlasec s háčkem. Jděte doprava, použijte ho na ptákovo vyčnívající pírko, odletí. Pak ho použijte na mapu, to nevyjde, tak ji prostě jen seberte. Na molu jděte doleva, seberte rybu a klikněte na třetí možnost, dostanete rybu jinou. Jděte doprava na mapu a jděte na místo s motýlkem. Vezměte zde skate a golfovou hůl ze ztrát a nálezů, jděte doleva, natočte misku v ruce jedné z figurín, pak použijte zbraň v ruce další z nich, čímž ustřelíte robotovi anténu. Teď si můžete vzít jeho dálkové ovládání a když půjdete zpět doprava, poblíž ztrát a nálezů najdete i jeho anténu. Jděte na mapu a vydejte se do prostředního obchodu.

Zde zatřeste popelnicí, v dialogu zvolte druhou možnost. Prozkoumejte věc, kterou po vás bezdomovec hodil a seberte motorek, který po vás hodí vzápětí. That Night Before Jděte doprava, prozkoumejte noviny, získáte klíč, vraťte se na mapu a jděte do vrchního obchodu. Seberte z hromady odpadků sušenku a snězte ji. Pak polechtejte hlídače pírkem na noze a opakujte to tak dlouho, až otevře bránu. Vejděte dovnitř a seberte pero na stolku, použijte ho na ceduli a upravte ji, aby zakazovala kouření. Pak si promluvte s hlídačem, požádejte ho o autogram, rozhovor ukončete a prozkoumejte značku. Budete moci vejít dovnitř. Dejte sušenku muži u kamery a seberte kameru, pak se vraťte k opičímu hlídači. Podívejte se pořádně na autogram a pak použijte bzučák u dveří vpravo. Nahlašte se jako William C. Scott, budete vpuštěni dovnitř. Domluvte se s ředitelem, že zpracujte zprávu o Brittney a vraťte se na mapu.

Jděte na molo, jděte doprava a použijte na skákajícího muže skateboard. Potom použijte kameru na dalekohled, natočte Brittney a jejího parťáka, podívejte se vlevo na koupající se lidi a jděte do studia. Dejte materiál řediteli a vezměte si deštníček. Jděte do sídla milionáře, u Natašina vězení seberte kousek drátu a promluvte si s ženou za recepčním pultem, That Night Before dá vám vodítko v podobě Joeovy rybičky. Jděte k Joeově obchodu, použijte klíč na otevření dveří, drátem spravte rozbitý přívod elektřiny a zapněte ji, jděte ven, doprava, použijte tlačítko u ryby a dokud se hýbe, tak na její ústa golfovou hůl, čímž si vyrobíte páčidlo. Zpět do obchodu, použijte páčidlo na bednu a vyjděte ven. Jděte ke karnevalu, nafoukněte si rybu, přilepte na ni motorek a anténu, pomocí dálkového ovládání s ní leťte nahoru, ťukejte do medvěda tak dlouho, až mu spadne motýlek, a seberte ho. Pokračujte do Woodsovy vily a použijte na rybičku postupně brčko, motýlka a deštníček, pak sejděte dolů k sejfu a pobavte se dalším příběhovým zvratem.

Act 5
Až skončí rozhovor s Brittney, použijte dálkové ovládání na dveře a přivolejte si tak do nich rybičku. Pak řekněte Dannymu, aby se otočil, a chyťte Brittney do úst nafouknuté ryby. Danny zbaběle zdrhne, ale vše se ještě zkomplikuje. Až bude Brittney chtít odpálit nálož, použijte na ni pero a uhaste jím doutnák. Dál už si jen užívejte povedeného závěru hry. A nezapomeňte – některé dřevěné kliky z patnáctého století mohou být zatraceně cenné :o).

Autor:


Témata: Robot


Nejčtenější

Další z rubriky

2011
Nejlepší nezávislé hry roku 2010 - 1. část

První část nabízí výběr nejlepších adventur, akčních her a arkád, které jste si v minulém roce mohli z Plných her stáhnout.   celý článek

Awakener
Návod: Awakener - zcela neznámý opilec

Sympatická adventura s poměrně logickými řešenímu hádanek je vhodná i pro začínající hráče adventur. Pokud byste se i přesto na některém místě zasekli, pomůže...  celý článek

webovky3_poster
Germánské webovky: Travian a OGame

Ještě jsme zde. Z původně plánovaného týdeníku rozebírajícího necelý tucet signifikantních webových her poslední dekády se sice z recenzentských,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.