Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Book of Spells 2 - návod

  12:00aktualizováno  21. dubna 7:28
Pokračování epické fantasy adventury od Spyrose zve hráče opět na strastiplnou pouť za ztracenými stránkami z mocné knihy kouzel, která jediná může zachránit rodnou vesnici hlavního hrdiny…

Book of Spells 2 Až vypadnete z roury, seberte stránku z knihy kouzel [1,1] a zastrčte ji dovnitř [10,11]. Zatřeste stromem a seberte pomeranč [1,12]. Pak jděte po cestě doprava. Vejděte do paláce a promluvte si se stráží. Podívejte se do díry [1,13] a znovu si promluvte se stráží. Ze stěny seberte štít [1,14] Vejděte do dveří a vybavte se dvojlístkem [1,15]. Podívejte se na lavičku a pověste na hřebík štít, čímž zaujmete strážného [1,16]. Jděte dále ke králi, promluvte si s ním a použijte na něj kyblík [1,17].

Vyjděte zase ven a jděte do řeckého obchodu. Promluvte si s mužem, dostanete jídlo pro rybičku [1,18]. Seberte past na myši a dvakrát vezměte jablko. A zase ven. Jděte do kavárny, promluvte si s mužem o jeho hazardní hře. Seberte hrnek kávy z pravého stolku [1,19] a zkuste projít doprava – nepůjde to, a tak z hospody zase vyjděte a jděte po schodech hned vedle nahoru. Seberte další dvojlístek [1,20], trubku [1,21], kopněte do skály [1,22] a promluvte si s netopýrem [1,23]. Book of Spells 2 Jděte do kavárny, spojte dva dvojlístky ve čtyřlístek [1,24] a zahrajte si kostky – budete mít štěstí, padne vám sedmička a vyhrajete stříbrnou minci [1,25].

Jděte na místo, kde jste začínali, seberte střepy z budky [1,26], znovu kopněte do kamene [1,27] a použijte střepy skla na trubku – získáte mikroskop [1,28]. Vraťte se do hlídačovy místnůstky v paláci a s pomocí mikroskopu prozkoumejte slámu na posteli [1,29]. Získáte jednu stranu knihy [2,31] a zlatou minci. Stránku samozřejmě ihned do knihy kouzel přidejte [10,41]. Jděte do řeckého obchodu a kupte si jablko [1,42] i past na myši [1,43]. Pak jděte do kavárny – zasáhli jste hlídací zvíře kamenem, a tak teď můžete projít okolo něj. Vezměte si z kotlíku banán [1,44] a prozkoumejte krabici s nářadím [3,47], pak si přisuňte stoličku k policím [1,48] a vezměte i sýr z horní police [1,49].

Vyjděte ven na náměstí a jděte do alchymistova domu. Podívejte se na nápis a dejte barvy do správného pořadí, je to černá, oranžová, červená a žlutá (podle prvních písmen veršů), takže položte na první podstavec kafe, Book of Spells 2 na druhý pomeranč, na třetí jablko a na čtvrtý banán [4,53]. Potom vejděte do otevřivší se díry. Jděte doprava, dolů a doleva, dojdete k jezeru. Nakrmte zde rybku [1,54] a vezměte si meč Excalibur [1,55]. Páčidlem vypačte perlu z mušle [1,56]. S perlou jděte za obchodníkem a vymlaťte z něj stránku do knihy kouzel [1,57]. Samozřejmě ji tam jako obvykle neprodleně přidejte [10,67].

Vraťte se do jeskyní a tentokrát jděte do té s hadem (doprava, nahoru, druhá doleva). Promluvte si s hadem a vraťte se do labyrintu. Jděte do jeskyně s východem (od začátku je to doprava, nahoru, doleva, dolů, doprava, nahoru, doprava, dolů, doprava a nahoru) a zkoušejte sem vejít tak dlouho, až před myší dírou uvidíte myš. Otevřete otvírákem konzervu se sýrem [1,68], dejte sýr na pastičku [1,69] a chyťte na něj myš [1,70]. Doneste ji hadovi [1,71]. Seberte semínko zpod jeho ocasu [1,72]. Jděte do jeskyně, kde jste chytili myš, a použijte semínko na půdu [1,73]. Opusťte jeskyni a hned se zase vraťte – vyroste tu pořádná fazole. Vyjeďte fazolovým výtahem nahoru [1,74] a jděte doleva. Seberte poslední stranu [1,75] a zasuňte ji také do knihy [10,85]. Za dokončení druhého dílu Knihy kouzel dostanete ještě chybějících 10 bodů, takže se dostanete na konečných 95 z 95…

Autor:




Nejčtenější

Feral
V graficky excelentní akci Feral si vyzkoušíte kůži divoké šelmy

Smysly jako divoká kočka, ostré zuby, ještě ostřejší drápy. To jsou vaše devízy. Prostředí kolem je plné nebezpečí, ale také bezbranné kořisti. A hlad je téměř...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.