Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Book of Spells 3 – návod

  12:00aktualizováno  28. června 9:31
Třetí část české adventury The Book of Spells je ještě delší a ještě složitější než kapitoly předchozí, přesto jsme ji dohráli a pro ty, kdo zakysli, máme připraveného průvodce hrou…

Book of Spells 3 Na začátku hry jděte doleva a nechte se zastřelit. Pomůže vám Spyros. Vypijte léčivý nápoj [1,1] a jděte doprava. Promluvte si s chlapcem, až vás požádá o něco k pití. Podívejte se na značku a seberte velkou skálu pod značkou [1,2]. Jděte doprava a ve vesnici se vybavte sekerou [1,3]. Vejděte do prostředního domu a promluvte si s mužem. Vyčerpejte všechny možnosti a jděte do domu vpravo a promluvte si s králem. Seberte zlatou knihu z poličky a prozkoumejte ji v inventáři [9,11]. Ještě seberte koště, sice se zlomí, ale i tak se bude určitě hodit [2,13].

Jděte ven a k místu, kde hlídá stráž a nechce vás pustit dál. Promluvte si s ní – bude potřeba dokázat, že jste přišli v míru. Použijte bílé prostěradlo na zlomené koště – budete mít bílou vlajku [1,14]. Ukažte ji strážci a pustí vás dál [1,15]. Vejděte do jediného stanu, kam vejít lze, a promluvte si s kouzelníkem – nabídne vám sklenici vody. Vezměte si ji a zkuste se jí napít [1,16]. Bude ale příliš horká. Hoďte do ní tedy kostky ledu z inventáře [1,17] a napijte se z ní [1,18]. Ještě seberte dvě polorozpuštěné kostky ledu [1,19] a vraťte kouzelníkovi skleničku [1,20]. Ukradne vám knihu kouzel, budete mu místo ní muset přinést plášť neviditelnosti. Dostanete také klíč. Seberte rajčatovou „krev“ ze země [1,21] a vyjděte ven.

Použijte krev na krabičku [1,22] a vraťte se do vesnice. Jděte do domku, kde král jedl špagety. Vyměňte s ním kečup za stránku do knihy kouzel [1,23] a zase dům opusťte. Vybruste v inventáři páčidlo – bude se blýskat jako zlato [1,24]. Vejděte do prostředního domu a dejte ho prodavači. Zatímco se zabývá páčidlem, seberte mu ze stolu minci [1,25] a až vám ho vrátí s tím, že je to podfuk, vyjděte ven. Strčte minci do stroje ve vesnici [1,26]. Sice se zasekne, ale když do něj kopnete, nápoj vám vydá [2,28]. Jděte s ním doleva ke skákajícímu klučíkovi a dejte mu ho [1,29]. Vezměte si jeho skákadlo [1,30] a vraťte se do vesnice. Pokračujte doprava až dojdete k velkému kmeni stromu a kulaté skále. Na kmen použijte sekeru [1,31] a až spadne na skálu, použijte na něj svůj vlastní kámen [1,32]. Seberte ho a do díry dejte balón [1,33]. Hoďte ho znovu a dostanete se na druhou stranu [1,34].

Book of Spells 3 Jděte doprava a uvidíte hrad, kde máte ukrást plášť pro kouzelníka. Udělejte si sněhovou kouli [1,35] a otevřete si klíčem bránu. Zkuste vejít dovnitř – nepovede se to. Dovnitř se lze dostat dvěma způsoby – hodíte sněhovou kouli na rudé oko nad bránou nebo zapálíte cigaretu a použijete ji na vchod [4,39]. Vevnitř stiskněte tlačítko u dveří, čímž definitivně deaktivujete lasery. Promluvte si s duchem – požádá vás o pomoc. Vyřešte hádanku se svíčkami, která se nachází pod ním, a získáte tak kus jeho oblečení [9,48]. Jděte doprava a promluvte si se zrcadlem. Použijte rajčatový džus a popatlejte s ním oblečení od ducha [1,49]. Ještě na něj použijte polorozpuštěný led [1,50] a dejte kostým svému obrazu v zrcadle [1,51]. Vejděte dovnitř. Uvidíte tam spoustu plášťů, vy ale zkuste sebrat „zeď“ v místě, kde žádný není vidět – tím získáte kýžený plášť neviditelnosti [10,61]. Ještě prozkoumejte žlutý plášť na konci, nachází se v něm totiž další strana do knihy kouzel [1,62].

Vraťte se do hradu, pak k místu, kde jste přeskočili propast. Klikněte na druhou stranu – Aarh přejde po mostě, kterého si předtím nevšiml. Jděte k mágovi, ale místo pláště mu dejte zlatou knihu [1,63]. Dejte do knihy obě nalezené stránky [20,83], pak se vraťte do města. Jděte na místo, kde hra začínala, a použijte na sebe plášť neviditelnosti [1,84]. Jděte doleva k lučištníkovi, který vás prvně střelil – neuvidí vás a vy můžete s klidem projít do temnoty za ním. Poslední, co budete muset udělat, je vyrobit si z prostěradla malý padák [1,85] – a třetí díl Knihy kouzel je úspěšně za vámi.

Autor:




Nejčtenější

Feral
V graficky excelentní akci Feral si vyzkoušíte kůži divoké šelmy

Smysly jako divoká kočka, ostré zuby, ještě ostřejší drápy. To jsou vaše devízy. Prostředí kolem je plné nebezpečí, ale také bezbranné kořisti. A hlad je téměř...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.