Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Book of Spells 4 – návod

  12:00aktualizováno  2. srpna 7:41
Poslední, čtvrtý díl Book of Spells je tady – a chybět nemůže ani obsáhlý návod, který všem zakyslíkům poradí, jak dotáhnout epickou řeckou fantasy adventuru do úplného a definitivního konce…

The Book of Spells 4 Jděte na pláž a rozsekněte mečem uzel. Seberte lano [1,1] a přeplavte se loďkou na ostrov. Seberte červenou mušli [1,2] a prozkoumejte ji v inventáři. Najdete stranu do knihy kouzel [1,3]. Zadnejte ji dovnitř a vraťte se na pevninu [10,13]. Jděte do jeskyně – zakopnete o divnou věc na zemi. Podívejte se na ni [1,14], přivažte k ní lano a zkuste ji vytáhnout ven [2,16]. Přečtěte si, co je napsáno nahoře [1,17] a vezměte si zpátky své lano [1,18].

Jděte do lesa a vezměte si hůl [1,19]. Pak se přeplavte na ostrůvek a v lese utrhněte květinu [1,20]. Dejte ji holiči [1,21] a vezměte si vlnu z koše [1,22]. Zamotejte ji do prostěradla [1,23] a pomocí holičových jehel a nití z toho vyrobte parádní měkký polštář [2,25]. Jednu jehlu si dokonce budete moci ponechat. Vraťte se na velký ostrov a jděte k mostu. Vyměňte s ptákem polštář za mapu – bohužel ale uletí [1,26]. Jděte do lesa a promluvte si s králíkem, který ji chce sežrat. Jděte na poušť a ukradněte sněhulákovi z písku mrkev [1,27] a doneste ji králíkovi [1,28]. Teď můžete konečně sebrat mapu [1,29].

Jděte na malý ostrůvek a pomocí mapy projděte lesem [5,34]. Promluvte si s hlídačem, pak si prohlédněte zámek a znovu si s ním promluvte. Jděte doleva a promluvte si s vězněm, pak použijte jehlu na hůl [1,35] a seberte kus kamene z hromady. The Book of Spells 4 Dejte hlídači whisky a počkejte si, až usne. Seberte láhev ze země – získáte negativ jeho otisků prstů [3,38]. Podívejte se na mapu – je to vlastně stránka z knihy kouzel [1,39], takže ji tam promptně zandejte [10,49].

Vyrobte si harpunu [1,50] pomocí lana a ukradněte trpaslíkovi stránku z knihy kouzel [1,51]. Opět ji zandejte dovnitř [10,61]. Jděte k majáku a podívejte se na skály. Válí se tam stránka [1,62], takže ji vytáhněte harpunou a zandejte do knihy [10,72]. Jděte na pláž a podívejte se na uříznutou palmu, na které visí houpací síť [1,73]. Seberte odtamtud kus jakési podivné hmoty a otiskněte do ní strážcovy prsty z láhve [1,74]. Použijte otisky na zámek u vězení a osvoboďte strážce majáku [1,75].

Jděte do majáku a promluvte si s ním, pak najděte v hromadě papírů v knihovně stránku a vraťte ji také do knihy [11,86]. Vyjděte po schodech a dejte supovi prsten [1,87]. Pak si otevřete padací dveře [1,88] a projděte tajnou chodbou do vesnice [1,89]. Projděte dále a dejte knihu chlapci. Bohužel, je to zlý válečník, ale naštěstí vše opět zachrání Spyros [1,90]. Zkuste mu dát knihu znovu, dokud to půjde [3,93], pak vejděte do Woodieho fast foodu a vychutnejte si závěrečnou animaci [1,94].

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.