Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Book of Spells - návod

  12:00aktualizováno  18. dubna 11:22
Jedna z mnoha řeckých freewarových adventur The Book of Spells nepatří sice k těm nejdelším a nejkomplikovanějším, přesto se několik zákysových míst může vyskytnout. Proto přinášíme kompletní návod na plný počet bodů.

The Book of Spells V bytě si nejprve nechte od mnicha, potažmo od Spyrose vyložit, co bude vaším úkolem. Následně seberte z police walkman [1,1], v inventáři ho prozkoumejte [1,2] a kazetu, kterou jste z něho vydolovali, použijte na hi-fi věž [1,3]. Pak si už můžete promluvit s mnichem a nechat se poslat o pár století dozadu.

Ve vesnici si promluvte s chlapcem sedícím před Woodieho fast foodem [1,4]. Pokračujte směrem na západ. Bard Trubadix tam vyhrává ve svém příšerném stylu, takže ho svažte (interact) a seberte jeho nástroj [1,5]. Vyjděte z vesnice a pokračujte na pláž. Tam seberte dětský kyblíček a zase se vraťte na mapu ostrova [1,6]. Jděte k mostu na východní straně ostrova. Pokuste se sebrat hnízdo s vejcem – urvete jen několik větviček [1,7].

The Book of Spells Pokračujte na poušť, kde se potkáte s Lucky Lukem. Dvakrát si s ním promluvte a pak použijte kyblíček na velkou skálu, čímž mu dáte cíl pro test svých střeleckých schopností [1,8]. Kyblíček plný děr si zase vezměte [1,9]. Vraťte se do vesnice a seberte ze studny náhle se objevivší láhev mléka [1,10]. Jděte do lesa a seberte zde dvě v zemi zapíchnuté baseballové hole [1,11]. Použijte na hada mléko [1,12] a až ho vypije a usne, přidejte ho do svého inventáře [1,13]. Pak ho použijte na proděravělý kyblíček [1,14].

Opusťte les a vydejte se na poslední místo na mapě, kde jste ještě nebyli. Vejděte do temné jeskyně a zkuste rozdělat oheň pomocí baseballových pálek a roští, které jste uzmuli z hnízda [1,15]. Promluvte si se skladatelem, který zde pracuje, pak jeskyni zase opusťte. Jděte do vesnice a použijte kyblíček na studnu, čímž vylovíte rybu [2,17]. Byla by odsouzena k zániku, vy ji ale zachraňte tím, že ji hodíte do moře [2,19]. Dostane se vám daru v podobě magického prstenu, který umožní komunikaci se zvířaty. Ihned toho využijte a promluvte si se supem.

The Book of Spells Sup vám dá hádanku, která je jedním velkým odporným chytákem. Princip je, že když sup řekne 12, vy řeknete 6, když řekne 6, vy řeknete 3 – to by svádělo k tomu, že když už naostro řekne 10, řeknete vy 5 a tak dále. Ve skutečnosti ale musíte říci číslo, které odpovídá počtu písmen v anglické verzi – tj. u desítky to budou 3 jako TEN atd… Až hádanku úspěšně vyřešíte, budete odměněni „magickým“ hudebním lektvarem [1,20].

S tím zaplujte do Mozartovy jeskyně a vypijte ho [2,22]. Získáte od Mozarta list se zápisem jeho dalšího mistrovského díla. Prohlédněte si ho a zandejte ho zpátky do knihy [10,32]. Jděte do lesa a podívejte se pořádně na list s notami. Seberte čáru, která odděluje jednotlivé takty [1,33], čímž získáte perfektní páčidlo, které pomůže otevřít poklop [1,34]. Pak už do něj jen vejděte a užijte si závěrečnou cutscénu.

Autor:




Nejčtenější

Peridium
V Peridium se snažíte přežít nákazu na antarktické stanici

Podobně jako v jistém slavném hororu, i v Peridium se hlavní hrdina ocitá v nerovném boji s mimozemským organismem, který postupně mění jeho přátele v...  celý článek

Další z rubriky

Mario
Největší herní klaďas Mario týrá zvířata, tvrdí jejich ochránci

Do videoher se kriticky pustila už i Americká organizace na ochranu zvířat PETA. Terčem kritiky se stalo nošení virtuální kožešiny. Organizace tvrdí, že nechce...  celý článek

Family Farm perex
Family Farm - dojmy z demoverze

Skvělý simulátor farmaření od českého týmu Hammerware má pohlednou grafiku a nabízí promyšlenou příběhovou kampaň. Ostatně vyzkoušet si ho můžete sami.  celý článek

Kulivočko
Kulivočko - dojmy z dema

Zahráli jsme si demo české adventury Kulivočko.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.