Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Glorious Realm of Thendor - návod

  12:00aktualizováno  3. července 9:40
The Glorious Realm of Thendor je epickou fantasy adventure, která vypráví o obraně jednoho pokojného království před zlými silami – a je to nádherné dobrodružství!

The Glorious Realm of Thendor Část první

Den 1
Artram Maywill začal svou pouť adventurou The Glorious Realm of Thendor ve svém pokoji v hospodě. Sebral svou dýku a měšec z pytle u postele, přečetl si encyklopedii na polici a vyhledal v ní slova TERRACE, LAUDRA, THAMAS, CANDALE, EBORIA a TALYROS. Pak opustil pokoj a sešel po schodech dolů. Tam sebral ženskou sošku vedle květiny a promluvil si s hospodským.

Vyšel ven a pokračoval doleva na křižovatku, pak na sever do města Terrace a do taverny The Broken Tortoise Shell. Zde si přivlastnil malý hrníček a promluvil si s mužem jménem Everbow, který se po něm již dříve ptal. Přijal jeho úkol a zeptal se ho na Talyros a Laudru. Pak vyšel z hospody i z města ven a zamířil ke hradu. Promluvil si se strážným a zeptal se, zda může vidět barona. Po neúspěchu se vrátil do Terrace Town a z něj šel na jih. Promluvil si s rybářem a pokračoval doprava, kde vzal kus uhlí z hromady před kovárnou. The Glorious Realm of Thendor Potom se vrátil před hospodu a vzal rybu z lodi v doku. Pokračoval do Terrace Town a v něm doleva k mlýnu, kde hodil rybu do vody. Pak se vrátil k rybáři a znovu si s ním promluvil, načež vešel do obchodu na stejné obrazovce.

Podíval se na oříšky na pultu, promluvil si s Melindor a nějaké si koupil, pak jí odhalil v rozhovoru svůj úkol a zeptal se na princeznu. Pozvala ho na večeři, a tak vyšel z obchodu ven, zamířil k mlýnu a vešel dovnitř. Zde si vzal láhev čerstvé vody a vrátil se na rozcestí. Šel na jih, zasadil na zahradě ořech, zalil ho vodou a počkal, až květina vyrostla. Pak šel ještě jednou na jih a pořádně prozkoumal všechny objekty na hranici mezi Thendorem a Thamasem. Pak se vrátil a promluvil si s džinem, který květinu hlídal. Pak vešel do jeskyně poustevníka Cuclyho, počkal na něj a promluvil si s ním. Začernil uhlím sošku ženy a dal mu ji. Pak se vrátil do hospody a vyčkal dalšího dne.

The Glorious Realm of ThendorDen 2
Druhý den ráno, bohatší o informace od princezniny chůvy a samozřejmě o přítelkyni Melindor, začal Artram tím, že prozkoumal gauč v pravém dolním rohu obrazovky a našel tam klíč. Vyšel z domu ven a zamířil ke kováři. Prozkoumal zde meče na pravé stěně a vzal si jeden, který mu dobře padnul do ruky. Pak šel k hradu, ohlásil se stráži a díky dopisu od „rybáře“ ze včerejška byl vpuštěn. Zkusil vejít do pravých dveří, ale Everbow zde nebyl. Pak zkusil první dveře vlevo a promluvil si s baronem. Do druhých dveří vlevo ale vejít nemohl.

Pak se vrátil na křižovatku – a našel tam mrtvého Everbowa. Prozkoumal jeho tělo a obral ho o klíč. Potom šel do doků vedle hospody a použil mušli na oceán. Vešel do hospody a promluvil si s hospodským. Pak se vrátil ke Cuclymu poradit se o aktuální situaci. The Glorious Realm of Thendor Pak se vrátil do hradu a s pomocí klíčů si otevřel Everbowův pokoj. Přečetl si jeho deník na stole a kouzlo na druhém stole s chemikáliemi.

Vrátil se na křižovatku a prohlédl si místo označující Everbowův hrob. Pak se šel znovu poradit s Cuclym a zeptal se ho na hrob spícího. Pak šel za Melindor a uřízl jí dýkou trochu vlasů. Tímtéž nástrojem vyprostil drahokam z meče a odnesl ho do mlýna, kde ho semlel. Potom se vrátil do Everbowova pokoje a přidal obě dvě ingredience nezbytné k dokončení kouzla. Nakonec si nalil výsledek do hrnku z hospody. Pak už mohl s klidem zamířit k bráně do Thamasu a nechat si ji otevřít.

Část druhá
Ve strašlivé a zbídačené zemi Thamas šel Artram nejprve po cestě směrem vpravo a sebral kotvu. Pak použil mušli na vodní příšeru a vrátil se o obrazovku zpět. Šel k hradu a pomocí kotvy se dostal dovnitř. Pak použil ruku na dveře vlevo v horním patře. Sešel po schodech dolů a pokračoval doprava, tam zabil strážného a prozkoumal jeho tetování. Pečlivě si zapamatoval seskupení písmen a čísel A2 B6 C1 D5 E3 F4.

The Glorious Realm of Thendor Otevřel stříbrné dveře a promluvil si se zachráněným Hadraskarem. Pak vyšel po schodech nahoru a Hadraskar mu ukázal tajnou chodbu, do které Artram neprodleně vešel. Přepadl ho tam sice temný paladin, ale Hadraskarova magie zaúřadovala a Artram mohl pokračovat. Přečetl si zprávu na dřevěném panelu a objevil tam písmena B a F. Proto stiskl páky 6 a 4 podle kódu z tetování a vešel do magického výtahu. Pak prošel dlouhou mučírnou do velké haly a vešel do otevřených dveří vzadu vlevo. Počkal na Hadraskara, který mu vysvětlil, co k čemu slouží. Pak sebral urnu z podstavce a položil na něj svůj měšec. Počkal, až vejde Cutzer, a nechal se Hadraskarem teleportovat.

Potom se vracel směrem k thendorské pevnosti a když skončila animovaná scéna, vešel do hradu Talyros a do Everbowových komnat. Prošel zdí za mapou Berendienu a došel až do hrobu, kde si promluvil s Laudrou. Potom použil kouzelný lektvar na dveře a dotknul se hrobu.

Autor:




Nejčtenější

Feral
V graficky excelentní akci Feral si vyzkoušíte kůži divoké šelmy

Smysly jako divoká kočka, ostré zuby, ještě ostřejší drápy. To jsou vaše devízy. Prostředí kolem je plné nebezpečí, ale také bezbranné kořisti. A hlad je téměř...  celý článek

Pomazánka z pečeného česneku s tymiánem
Pomazánka z pečeného česneku s tymiánem

Nakrmte rodinu s minimální námahou.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.