Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

The Journey Home - návod

  12:00aktualizováno  13. června 12:28
Cesta domů může být pořádně trnitá – a jak dokazuje mytologický případ Odyssea, může se také nečekaně protáhnout. S naším návodem by ale cesta v adventuře The Journey Home zase tak nekonečná být neměla…

The Journey Home Seberte z postele polštář a pružinu z matrace. Promluvte si s dírou a jděte do druhé části cely. Promluvte si se stráží, až dostanete trochu jídla. Vraťte se a zase zpět, promluvte si se stráží, dokud vám neřekne o květinách. Promluvte si s dírou ve zdi o květinách a pak je použijte na polévku. Pak použijte nůž na šroub, který vše drží pohromadě, a vezměte si i kovovou nohu postele. Použijte polévku na kanystr strážného, ze kterého pije, a pružinu na nohu. Vzniklým hákem si přitáhněte klíče a odemkněte si mříže. Prozkoumejte stráž a dřevěný panel.

Pak vyjděte z vězení a stiskněte pomocí háku lebku nad velkými dveřmi. Otevře se tajný průchod, který použijte k další cestě. Použijte šroub na dřevěný panel a dřevěný panel pak na slabou zeď. Projděte dveřmi dále. Otevřete si dveře pračky pomocí dýky zabavené stráži a seberte prostěradla. Použijte oba druhy na sebe navzájem a vyjděte zase zpátky do místnosti s tajnou chodbou. Lano z prostěradel uvažte na dřevěný panel a sešlphejte do nižšího patra.

The Journey HomeJděte na jih, pak chodbou a podívejte se do klíčové dírky. Pak si vezměte hadici a jděte na východ, jih, západ a západ. Seberte zde květinu, prázdnou láhev a sirky. Použijte květinu na okno. Vraťte se k místnosti s prostěradly a vyšplhejte zase nahoru. Naberte si na lžíci trochu sajrajtu ze země a vraťte se zase dolů. Jděte na jih a pak na západ. Použijte sajrajt na dřevo. Následně ho zapalte sirkami. Jděte na sever. Zde seberte další kytičku a použijte hadici na kouřící komín. Druhý konec hadice nasaďte na díru a vraťte se na jih. Použijte kytičku na krb.

Jděte na západ a pak na jih. Vyjděte dveřmi a jděte na jih, sever a jih. Stiskněte tlačítko. Pak jděte k jeskyni a vejděte až dovnitř. Použijte lano a hlavní hrdina už sám za pomoci lodi zmizí. Na další obrazovce seberte lano s kolíkem a použijte ho v inventáři na provizorní hák. The Journey Home Pak jděte do města, seberte rajče a vejděte do policejní stanice. Policistovi všechno řekněte a zase vyjděte a jděte na východ.

Vejděte do věže a hoďte po Justinovi rajče. Pak si pomocí háku na laně přitáhněte jeho fotoaparát a secvakávací strojek. Jděte k lodím a použijte na námořníka ID kartu. Jděte k vodopádům a použijte fotoaparát na balíček. Vraťte se na policejní stanici. Dejte Julesovi fotku a vezměte si klíče ze stolu. Jděte na sever do místnosti se skříňkami. Odemkněte si je klíčky a použijte střelný prach na námořníka u lodí. Pak jděte na „fairground“ a zahrajte si střílecí hru. Na strunu použijte secvakávač a na to celé ještě klacek. Vystřelte ho a naloďte se na nákladní loď. Konec hry je tady…

Autor:




Nejčtenější

Feral
V graficky excelentní akci Feral si vyzkoušíte kůži divoké šelmy

Smysly jako divoká kočka, ostré zuby, ještě ostřejší drápy. To jsou vaše devízy. Prostředí kolem je plné nebezpečí, ale také bezbranné kořisti. A hlad je téměř...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.