Výrobce: Unicorn Studios

• provádění rituálu je napínavé
  • fyzika objektů
  • spíš kratší zážitek
  • monstru je těžké se vyhnout

The Midnight Game

Někteří lidé jsou od přírody zvídaví a nezastaví se před ničím. Vy si coby hlavní hrdina této hry chcete udělat obrázek o starobylé legendě o monstru, které přichází do vašeho domu o půlnoci. Musíte nejprve najít vše potřebné pro vykonání rituálu a pak přežít až do ranních hodin. Zdá se totiž, že legenda nelhala a z vašeho domu se rázem stává dějiště hry na kočku a myš.

The Midnight Game

Buď je protagonista hry naprostý šílenec, nadšený lovec nadpřirozena, nebo se rozhodl spáchat sebevraždu tím nejhorším myslitelným způsobem. Stará legenda vypráví příběh o Midnight Manovi, což monstrum, které přichází do lidských obydlí a zabíjí obyvatele, či je uvrhuje do šílenství. Vtip je v tom, že tento „Půlnoční muž“ nepřijde do vašeho apartmánu sám od sebe, ale je třeba ho upoutat a dobrovolně pozvat.

The Midnight Game

To se děje pomocí rituálu, který musíte provést dřív, než hodiny odbijí půlnoc. V domě je spousta zásuvek a skříní, ve kterých je třeba najít zápalky, svícen a nůž. Jejich rozmístění je náhodné, a tak je třeba pospíchat. Není času nazbyt.

Na papír nejprve napíšete své jméno a potřísníte ho vlastní krví pomocí nože. Pak v celém domě vypnete světla a během odbíjení půlnoci papír s krví položíte před dveře domu. Rozsvítíte svícen a pokud jste všechno udělali správně, máte návštěvu.

The Midnight Game

The Midnight Game není dlouhá hra, ale je hodně strašidelná. Rituál je potřeba provést bez chyby a ve chvíli, kdy vyhodíte v domě pojistky, se z dříve bezpečných chodeb a místností stanou děsivé pasti. Samotnému monstru je možné se vyhnout, ale je třeba přemýšlet a chovat se podle instrukcí. Ponoření do atmosféry v této hře je tak silné, že jsem se raději utíkal schovat do lesa, protože dům byl až příliš strašidelný.

The Midnight Game

Velice pěknou vlastností hry je, že vás nechává tápat ani při úkonech, které musíte provést při rituálu. Když už najdete sirky, nemůžete si být jistí, že se vám je podaří zažehnout, protože škrtání o krabičku je zde pojato jako samostatná minihra. Zkrátka vás tlačí čas, tma a nakonec i fakt, že nevíte, jestli se to všechno povede. Monstrum je jen třešničkou na dortu. Pokud během osamělé půlnoci nemáte co dělat, The Midnight Game rozhodně zkuste.

Na této stránce lze stáhnout i verzi pro Mac a Linux.

80 %

92 %