Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tlamiczka radí jak na vývoj her

aktualizováno 
Tlamiczka radí jak na vývoj her
Fascinují vás hry a rádi byste si také nějakou vytvořili? Na internetu je celá řada návodů, v českém jazyce je jich ale poskromnu. Proč tedy nezačít sérií článků od Tlamiczky, což je tuzemská herní designerka, tedy žena v oboru opravdu zkušená. Série článků byla vydávána na jejím blogu a neradí přímo technologické postupy a nenabízí fragmenty kódu, spíše je takovým obecným rádcem například co se výběru vývojářského prostředí týče a podobně. Rozhodně zajímavé čtení

1. díl
2. díl
3. díl
4. díl
5. díl

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

Bloody Walls
V Bloody Walls se váš zbývající život počítá na vteřiny

Nákaza je nevyhnutelná a váš život brzy skončí. Protilátka v Bloody Walls je jen dočasná a je potřeba mít jí pořádnou zásobu, chcete-li zůstat člověkem. Tak...  celý článek

Symmetry
Symmetry je děsivý výjev ze života s psychickou chorobou

Pokud se považujete za perfekcionisty, pravděpodobně vás Symmetry vyděsí. Mít v životě všechno pěkně „na svém místě“ je však mnohdy těžší, než se zdá. Zvlášť...  celý článek

Shadows
Shadows je klidná plošinovka s ještě klidnější klavírní hudbou

Hledáte příjemnou a nenáročnou arkádu na půl hodiny? Už nehledejte. Shadows vás nepřekvapí novátorskými přístupy, ale pohodovou hratelností a atmosférou...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.