Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tlamiczka radí jak na vývoj her

aktualizováno 
Tlamiczka radí jak na vývoj her
Fascinují vás hry a rádi byste si také nějakou vytvořili? Na internetu je celá řada návodů, v českém jazyce je jich ale poskromnu. Proč tedy nezačít sérií článků od Tlamiczky, což je tuzemská herní designerka, tedy žena v oboru opravdu zkušená. Série článků byla vydávána na jejím blogu a neradí přímo technologické postupy a nenabízí fragmenty kódu, spíše je takovým obecným rádcem například co se výběru vývojářského prostředí týče a podobně. Rozhodně zajímavé čtení

1. díl
2. díl
3. díl
4. díl
5. díl

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

Crash World
Crash World je jako Carmageddon, jen s pizza dodávkou

Rozvážet pizzu nemusí být taková noční můra. Jenže ve veselé arkádě Crash World vám k tomu dají zřejmě nejhůře ovladatelné auto na světě. Tak se potom nesmíte...  celý článek

Bad Dream: Bridge
Bad Dream: Bridge je součástí mnohem děsivějšího příběhu

Zpátky do noční můry. Prozatím poslední návštěva do světa série Bad Dream vám nejenom ukazuje znepokojivé a děsivé obrazy, ale také si s vámi hraje. Škoda jen,...  celý článek

The Esc4pe
The Esc4pe je akční řežba, která vypadá jako Borderlands

The Esc4pe si na nějaký hluboký příběh nepotrpí a hodí vás rovnou do akce. Ta je hektická, neustávající a komixově laděná, podobně jako třeba v Borderlands....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.