Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tlamiczka radí jak na vývoj her

aktualizováno 
Tlamiczka radí jak na vývoj her
Fascinují vás hry a rádi byste si také nějakou vytvořili? Na internetu je celá řada návodů, v českém jazyce je jich ale poskromnu. Proč tedy nezačít sérií článků od Tlamiczky, což je tuzemská herní designerka, tedy žena v oboru opravdu zkušená. Série článků byla vydávána na jejím blogu a neradí přímo technologické postupy a nenabízí fragmenty kódu, spíše je takovým obecným rádcem například co se výběru vývojářského prostředí týče a podobně. Rozhodně zajímavé čtení

1. díl
2. díl
3. díl
4. díl
5. díl

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

Bad Dream: Bridge
Bad Dream: Bridge je součástí mnohem děsivějšího příběhu

Zpátky do noční můry. Prozatím poslední návštěva do světa série Bad Dream vám nejenom ukazuje znepokojivé a děsivé obrazy, ale také si s vámi hraje. Škoda jen,...  celý článek

Chrono Disfunglement
V logické akci Chrono Disfunglement jste ztraceným pánem času

Hlavní hrdina této akčně logické hry si nemůže stěžovat na to, že by neměl čas. Sám ho totiž ovládá. Jenže ani to mu nezaručí, že dosáhne svého cíle. Musíte mu...  celý článek

Astrocreep: Invasion
Astrocreep: Invasion je brutální a zábavný, ale také nedokončený

Pokračování Astrocreep vám předvede, jak také může vypadat invaze nechutných mimozemských monster. Skvělá a brutální zábava je ale zastíněna faktem, že hra je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.