Stačí jediný pohled na okolní obrázky abyste možná jen nechápavě zakroutili hlavou s tím, že tohle přeci je pouze další tuctový Tetris s příjemnou grafikou, ale takřka nulovými inovacemi. Není to však ani v nejmenším pravda, ba právě naopak. Prostředí je totiž opravdu na první pohled takřka totožné, ovšem vedle padajících důvěrně známých kostiček se setkáme s hned čveřicí pálek umístěných po obvodu herní plochy.
Na vás tedy bude ve stejné chvíli nejen uvažovat, kam správně zasunout právě se snášející kostičku, nýbrž také kontrolovat čiperný balónek, poletující po celé herní ploše. Ten se pak musí vždy odrazit od jedné z pálek, aby snad náhodou neopustil herní plochu – v takovém případě by totiž následoval trest v podobě přidání jedné řady kostiček navíc, což vám ještě podstatněji ztíží situaci.
Zpočátku na vás může tento koncept působit lehce neovladatelně, během několika málo chvil si však zvyknete natolik, že vám dost možná přijde, jako by byl Tetris s Pongem sloučen už odjakživa. Ovládání je pak snad nejjednodušší, jaké mohli autoři vymyslet. Pohyb kostiček klasicky řídíte za pomocí kurzorových kláves, přičemž pálky s míčem zase ovládá myšítko, díky čemuž lze vpohodě stíhat obě věci najednou. Navíc má balónek doslova nevyzpytatelné vlastnosti, jež je potřeba v průběhu celé herní doby sledovat. Zatímco někdy si pči střetu s kostičkou tohoto objektu absolutně nevšímá, jindy ji bez zaváhání zničí a právě těmto aspektům bude třeba se přizpůsobit.
Na jednu stranu nelze autorům upřít pořádnou dávku invence, kterou do svého dílka vložili, na tu druhou je však nutno konstatovat, že to již prostě nejsou ty staré době hry s návykovou hratelností a takřka nevyčerpatelnou hrací dobou. Po několika málo minutách vás překombinovaný koncepte přestane bavit a raději šáhnete po staré dobré klasice. I přes to je nutno tento příjemný pokus ocenit slušnou známkou.