Zvlášť pokud zjistíte, jak to vlastně v tomto případě funguje. Ano jeřáb s dlouhým ramenem skutečně přenáší obří žluto-černé kostky, vy jej ale nemůžete přímo ovládat. Rameno si vlastně dělá co chce, kývá se doprava doleva, někdy pomaleji, jindy naopak poměrně rychle. Na vás bude, abyste se tomuto tempu přizpůsobili a odhadli správný okamžik, kdy zmáčknout mezerník. Ten totiž povolí svěrače okolo bedny a ta může spadnout přímo dolů. Jen tak bez větší organizovanosti pohodit bednu na zem ale není rozhodně řešením, proto je třeba věnovat obzvlášť velkou pozornost momentu, kdy vlastně věc upustíte. Tam totiž bedna spadne a většinou se odsud nepohne. Vše je ztíženo tím, že manévry děláte na málo širokém kousku země. Vaším cílem by tedy mělo být u země udělat co možná nejvíce krabic vedle sebe, na ně stavět další a další, zkrátka abyste vytvořili co možná nejpevnější základnu pro budoucí budování. Pokud se vám totiž podaří kupříkladu deset pater postavit stylem několik beden vedle sebe – zcela stabilních, máte téměř vyhráno. Poté totiž stačí jen vytvořit pyramidu a následně třeba jen skládat jednu bednu na druhou tak, aby vzniklá věž nepřevažovala na jednu ani na druhou stranu. V takovém případě totiž dojde ke zřícení a vy můžete začít pěkně od začátku – samozřejmě pokud vám ještě zbývají kostky. Těch je na jeden level omezený počet a po jeho vyčerpání startuje hra od začátku.
Na Tower je třeba pochválit především technickou stránku či spíše fyzikální model. Kostky se totiž po dopadu chovají jak mají, zapadávají do mezer, případně zcela přepadávají a mizí mimo herní plochu. Škoda jen té stále stejné grafiky – kdyby se okolí měnilo s novým levelem, je hodnocení ještě vyšší.