Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Until I'm Gone: Proč ne komerční?

  12:00aktualizováno  8. března 8:12
Until I'm Gone: Proč ne komerční?
Otázku zmíněnou v nadpise si myslím položila již řada hráčů, kteří pozorně sledují českou nezávislou scénu. Until I'm Gone je totiž na freeware hru neskutečně dobře vypadající adventurou, která by se mohla směle poměřoat s komerčními projekty - a skutečně, autoři dostali hned několik nabídek, všechny ale odmítli, o čemž svědčí i nedávné pevné oznámení, že půjde opravdu o projekt freewarový. Někdo by mohl jen nechápavě kroutit hlavou, právě proto se autoři rozhodli tomuto tématu věnovat v dalším vývojářském deníčku. Na mnoha řádcích textu myslím dostatečně detailně rozepsali, proč se rozhodli za svou hru nepožadovat žádné peníze - a po přečtení jistě také uznáte, že jde o argumenty více než rozumné.
Autor:




Nejčtenější

Přestěhovali jste se?
Přestěhovali jste se?

Nové kamarádky v okolí najdete na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.