Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Until Im Gone chytá zpoždění

  12:00aktualizováno  11:41
Until Im Gone chytá zpoždění
Že se datum vydání stanovené na zimu 2006 v případě Until Im Gone jisto jistě nestihne, je již delší dobu jasné. Teprve nyní ale uvádějí autoři vše na pravou míru a přichází s tak trochu radikálním odsunem, který znamená, že se hry nedočkáme dříve než v 3. či 4. čtvrtletí. Zpoždění má podle všeho na triku neustále se zpomalující tempo vývoje, odcházející členové stejně jako nedostatek času a jiných povinností, čímž trpí valná část Faraway Studios.
Takovým malým odškodněním je trojice opravdu skvěle vypadajících obrázků, na jednom z nichž je také postava z Pitfall mountains, která několikrát za hru skříží cestu i hlavnímu hrdinovi, Nathanovi.

Autor:




Nejčtenější

Minotar
Minotaur je krásná cyber-punková adventura plná vtipu

I ve vzdálené a zářné budoucnosti alkohol funguje. Své o tom ví hlavní hrdina skvěle vypadající sci-fi adventury Minotaur, který se probouzí z deliria. Dostat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.