Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Until Im Gone chytá zpoždění

  12:00aktualizováno  11:41
Until Im Gone chytá zpoždění
Že se datum vydání stanovené na zimu 2006 v případě Until Im Gone jisto jistě nestihne, je již delší dobu jasné. Teprve nyní ale uvádějí autoři vše na pravou míru a přichází s tak trochu radikálním odsunem, který znamená, že se hry nedočkáme dříve než v 3. či 4. čtvrtletí. Zpoždění má podle všeho na triku neustále se zpomalující tempo vývoje, odcházející členové stejně jako nedostatek času a jiných povinností, čímž trpí valná část Faraway Studios.
Takovým malým odškodněním je trojice opravdu skvěle vypadajících obrázků, na jednom z nichž je také postava z Pitfall mountains, která několikrát za hru skříží cestu i hlavnímu hrdinovi, Nathanovi.

Autor:




Nejčtenější

Night Lights
V relaxační plošinovce Night Lights si musíte osvětlit cestu dál

Noční klid v Night Lights bude svědčit vaším nervům. Ale proto, abyste se v této plošinovce dostali ke svému cíli, bude potřeba ho narušit. To proto, že záře...  celý článek

The Pedestrian
Perfektní logická hra The Pedestrian je plná doslova geniálních nápadů

Asi by vás nenapadlo, že postavička chodce na dopravní značce si žije vlastním životem. The Pedestrian vám názorně předvede, co se s takovými postavičkami...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.