Oproti jiným podobným vesmírným střílečkám japonského stylu se zářivými raketami, protivníky podivných tvarů a především desítky druhů poletujících projektilů vzduchem, se tato hra může pochlubit přehledností. I když se to může zdát jako nepotřebná maličkost, každý kdo již nějakou podobnou hru hrál mi dá za pravdu, že v mnohých remacích se prostě nedá orientovat. Projektily letí tak rychle, že se jim ani nestačíte vyhýbat a tak jste vlastně vydání na milost a nemilost osudu či snad náhodě. To ovšem neplatí zde, kde je počet i rychlost světelných teček upravena natolik, že mezi nimi budete moci alespoň maličko kličkovat, uhýbat jim a vybírat si strategické pozice pro likvidaci protivníka, jež právě přiletěl.
Když je řeč o nepřátelských lodích, je třeba rozhodně zmínit, o jak roztodivné a nápadité záležitosti vlastně půjde. Na obrazovce se bude v průběhu hry střídat složení protivníků vteřinu co vteřinu, kdy budou na monitor vplouvat nové, zatím neviděné kousky, každý samozřejmě s originálním způsobem likvidace. Zatímco jedni se ukotví na jedné pozici a odtud vás po celou dobu ohrožují svými projektily, jiní jen tak plachtí vzduchem směrem k vám, po cestě střílejí a tím vlastně zaplňují obrazovku projektily a zhoršují vám viditelnost a orientaci. Rozdíly pak jsou také ve výdrži či chcete-li ve kvalitě štítů. Zatímco některé menší lodě vystačí s málem (rozuměj stačí do ně šťouchnout jediným správně mířeným projektilem) do jiných je třeba naložit daleko větší množství, aby vůbec zmizely. Za zmínku rozhodně stojí i originální update systém, k němuž máte přístup díky občas se objevujícím rotujícím objektům a přivlastnit si některý z bonusů můžete za pomocí kláves X a C.
Rozhodně vychválit je třeba vizuální stránku hry, která ač ve 2D, předvádí poměrně slušné divadlo za málo peněz. Zářivé a trochu netradiční lodi, přehledné a netuctové prostředí prostě v konečném hodnocení sehrálo také svou roli.