Při hraní této logické arkády jsem se nemohla ubránit srovnávání s velikánem jako je Knytt. I když vsází obě hry po stránce technického zpracování na trochu jinou strunu, obě nabízí rozsáhlý svět, mnoho možností, lehké logické úkoly a především neustále se měnící prostředí. A právě ona nelinearita je to, čeho si budete na visit cenit nejvíce. Projekt vás totiž nesvazuje k tomu, abyste absolvovali autory vyšlapanou cestičku – sami si zvolíte kam chcete jít a vpuštěni jste i do míst, kde ještě v dané fázi hry nemáte co dělat (například obří místnost se zámky, kam následně patří všechny klíče).
A právě honbou za těmito klíči strávíte velkou část herního času. Cílem bude sbírat malé penízky příslušné barvy a také si odemykat cestu dále. Celkově lze prohlásit, že je projekt rozdělen do několika barevných zón. V těch se střídá červená, žlutá, modrá a další barvy. Také hlavní hrdina se bude přebarvovat na speciálně vytvořených portálech, jež jsou jediným místem, kde lze barvu změnit. Ta následně ovlivní celou hratelnost – jako modrý totiž dokáže pohnout modrými bednami, jako žlutý žlutými atp. Naštěstí je většina oblastí vždy jednobarevná a nachází se před nimi přebarvovaní zařízení, tudíž nebude nejmenší problém. Občas v pozdějších fázích hry se ovšem vyskytnou situace, kdy bude třeba dobře zvažovat, zda již barvu změnit nebo si ji ponechat a v jednu chvíli budete nuceni kalkulovat s dvěma barvami krabic.
S těmito bednami nebudete provádět žádné psí kusy ani je přesouvat v rámci obtížných logických úkolů jako je třeba v Sokobanovi. Ano, i zde je vyznačeno několik míst, do nichž je nutné tyto objekty vhodit, ale není nad tím třeba příliš dlouho přemýšlet. Co kam patří je většinou předem jasné a tak stačí jen předem vymyšlený proces absolvovat a je vymalováno.
Visit se nepochybně zapíše mezi nejlepší Gamemakerové hry poslední doby. Svůj podíl na tom má i povedená grafika s neustálými obměnami a celkem zdařilá postava hlavního hrdiny. Ale to nejlepší je na Visit nepochybně ona hratelnost a možnost volby, za kterou dostala hra na 2D hopsačku takovéhoto rozsahu dosti vysoké hodnocení.