Příkladem takové hry byl kupříkladu Mediveal Clash, projekt v gamemakeru s velice jednoduchým konceptem, ale příjemnou a rozhodně návykovou hratelností. A v jeho šlépějích se také vydává War of Fantasy.
Ten je ve srovnání s Mediveal Clash zase o fous komplexnější, zda je to pro dobro hratelnosti či nikoliv, to již záleží pouze na vašem osobním posouzení. Herní obrazovka je pak rozdělena do dvou oblastí. Vrchní část je zaplněna ovládacím panelem, přičemž na té spodní se odehrává prakticky celá hra. Vše začíná volbou obtížností a několika málo dalších možností, po čemž již následuje rozlosování hradů a to jak vašeho tak i protivníka. To nemá jen estetický účel, nýbrž každý z hradů oplývá nějakými těmi odlišnými jednotkami, jež budete moci následně tvořit.
Tvorba jednotek pak není tak jednoduchá, jako tomu bylo v případě zmiňovaného Mediveal Clash, kdy vám zcela stačilo kliknout na danou ikonku a již jste mohli sledovat jak postavička utíká od jednoho hradu k druhému. Zde máte naopak k dispozici širokou tabulku s mnoha surovinami, jejichž prostřednictvím budou bojovníci vznikat. Důležití pro vás budou zejména spodní dva řádky, kam je možno jednotlivé jednotky uspořádávat a věřte, že je jich opravdu velké množství – kompletní seznam i způsob, jakým je vytvoříte je možno si prohlédnout v takové malé encyklopedii, jež se nachází kupříkladu na závěr tutoriálu. Konec hry pochopitelně přichází ve chvíli, kdy jeden z hradů spadne, což bude chvíli trvat.
Zpracování je příjemné a hratelnost je svižná a rozhodně zdařilá. Máte-li tedy rádi historii a dobývání hradů je pro vás opravdovou výzvou, zkuste si to právě v této hře.