Možná hned zkraje by nebylo od věci věnovat pozornost technickým požadavkům hry, které jsou diametrálně odlišné od těch, na které můžete být z hraní freeware her zvyklí. Ba co víc, patří snad mezi nejkrvavější, s kterými jsem se za dlouhou dobu setkala. Pro plný požitek ze hry byste měli doma mít dvou-jádrový procesor s 2GB RAM a ne úplně zastaralou grafickou kartou. Já osobně projekt testovala na E6300, 2GB RAM a X1900GT, přičemž hra fungovala i když v určitých místech nebylo možno mluvit o plynulosti – hrát se to ovšem dalo.
Lví podíl na obrovských požadavcích mají monstrózní exteriérové oblasti, které musí váš počítač zvládat vykreslovat. Každá z pěti map ve hře obsažených je objemově dosti slušná a hlavně se odehrává z větší části pod širým nebem, což není k vašemu plechovému miláčkovi zrovna šetrné. Co se dalších specifikací týče, můžete se těšit na dva herní módy z nichž první je Team Deathmatch či Capture the flag. Zde možná přišla a správná chvíle prozradit, že Warmonger je ve skutečnosti ryze multiplayerovou záležitostí. K tomu, abyste se připojili na nějaký online server budete potřebovat registraci na Gamespy Comrade a nebo znát přesnou IP adresu cíle, kam byste se rádi připojili. Naštěstí stále existuje alternativa vhodná také pro příznivce singleplayeru. Warmonger obsahuje offline trénink, kde proti sobě můžete postavit vámi zadaný počet botů a vydat se do akce. Pochválit je třeba také umělou inteligenci, která je skutečně na výši – nepřátelé před vámi budou uhýbat a střelbu vám oplácet, tedy vám budou důstojnými protivníky.
O grafické stránce by se daly napsat pochvalné ódy na několik stránek. Prostředí do něhož se podíváte působí tak trochu post-apokalypticky, pohybovat se budete většinou v ruinách, které dokáží být mnohdy nepříjemně nepřehledné.