Výrobce: pheenix93

• v reálném čase se generující úrovně
  • pocit nejistoty
  • krátké
  • nenápadité prostředí

Wooden Floors

To, že dobrý horor nedělá dobrým hororem jen atmosféra, která vás do sebe vtahuje, ale i třeba mechanika, která vás mate a nenechá ani chvíli pocítit komfort z něčeho jistého pochopili vývojáři hry Wooden Floors velmi dobře. Celkem standardní děsivá hra je zvláštní tím, že před vašima očima přeskládává úrovně, takže nikdy nevíte, co na vás odkud vyskočí.

Wooden Floors

Tedy, „před vašima očima“ není ten nejlepší výraz, protože hra dělá přesný opak. Kdykoliv, kdy opustíte nějakou oblast, hra vygeneruje oblast jinou, ještě neprozkoumanou. Vtipné je to v tom, že hra vás přímo vybízí, abyste za sebou zavírali dveře, protože právě to spouští celý mechanismus generace nových místností. Nic ve hře není jisté a je důležité koukat se kolem sebe, jestli se náhodou za kusem nábytku neskrývají tajné dveře, nebo jestli děsivý obraz neskýtá skrýš pro tolik důležitý klíč.

Wooden Floors

Kromě tohoto prvku je ale Wooden Floors poměrně obyčejným příspěvkem do rodiny hororů z první osoby. Vaším úkolem je vždy dojít na konec úrovně, nenechat se sežrat a postupně odhalovat příběh zdejšího strašidelného domu. To, že je hra celkem tradiční ale v ničem nevadí, protože díky slušnému zpracování a atmosféře nabízí zajímavý zážitek.

Wooden Floors

Nemůžu si pomoci, ale náhodně generované úrovně, jen sporadicky osvětlené několika svíčkami, ve větru se potácející záclony a hra světel a stínů stále dělá s krevním tlakem hráčů divy. Když si k tomu všemu připojíte, že kromě oněch levelů hra náhodně generuje též události, takže nikdy nějakou děsivou událost nepotkáte na stejném místě, nebo vás padající stěna nezasype v té samé místnosti, je titul jako stvořený pro opakované hraní.

Wooden Floors

Wooden Floors obsahuje i základní fyziku, takže vás mnohdy zaskočí třeba padající kniha, než krvelačné monstrum. Ačkoliv hra běží na silném Unreal Enginu, nevyužívá jeho maxima a v některých ohledech by ostřejší textury pomohly, ale to je jen malý nedostatek pro jinak atmosféricky velmi dobrý titul. Pokud vám nebude dělat problém, že vás Wooden Floors neustále snaží zmást, užijete si trochu ortodoxní hororové zábavy.

Hru Wooden Floors můžete stahovat ze stránek IndieDB.

80 %

93 %