Ti mají na první pohled hned několik výhod, mezi něž patří nejen neunavitelnost ale i stoprocentní morálka, ovšem ani jednu z těchto vlastností si v počítačovém zpracování jakéhosi hybridu fotbalu a ruby příliš neužijete. Na každé straně herního hříště na ačátku stojí pětice nedočkavých hráčů a se zazněním úvodního hvizdu začíná zápas. Ten je zahájen symbolickým vykopnutím mechanického svítícího balónu, kterého se nejlépe musíte hned ze začátku zhostit, jinak budete mít značně ztíženou pozici. Cílem hry není totiž nic jiného než dotlačit balón do sítě protivníkovy branky a to bohužel ne přehazováním ani kopáním po zemi ale tím, že předmět svíráte ve svém náručí. To samozřejmě ztěžuje akce především vašim protivníkům ,kteří v případě, že by se balónu rádi ujali musí přijít až přímo k vám a balón vám vyloženě z rukou vyrvat.
Herní koncept a nápad by nebyl až tak špatný nebýt poměrně slabé umělé inteligence ovládající jak vaše tak i protivníkovy postavy. Ty si zrovna moc často nenahrávají a když už tak stejně na místě vznikne takový chaos, že nemáte absolutně šanci balón zachytit. Ostatně chaos na hřišti je téměř neustále a díky poměrně malým rozměrům balónu se může velice snadno stát, že jej častokrát ani nezaregistrujete a budete muset pátrat po tom, kdo jej má aktuálně v držení. A když už se ho přeci jen zhostíte je velice pravděpodobné že než stihnete naplánovat přihrávku, vyrve vám ji z rukou pohotovější nepřítel. To vše ještě více podtrhují neustálé grafické efekty jež jsou možná občas až trochu přehnané a zbytečné.
I tak je třeba na Wrecking Ball ohodnotit zejména neotřelý a jednoduchý nápad, který by vypadal daleko lépe nebýt trochu ochuzeného zpracování a možná až směšných pohybů jednotlivých postav. Pokud ale dokážete nad grafickou stránkou přivřít oko, mohu nejen příznivcům sportu hru doporučit.