Proč jinak by vytvářel záměrně pekelně těžkou arkádu, kterou ještě pro naštvání herního publika nazve „Nejspíše to nezvládnete“. A je to pravda, většina lidí, kteří si program spustí, finální dvacátý level s největší pravděpodobností neuvidí. Pořádně ostré dobrodružství to totiž začíná být již kolem pátého a desátý je již dostatečně velkou zkouškou nervů. Ostatně se jedná o pokračování arkádového projektu You Made It, který byl stejného ražení.
Trápit hráče se v poslední době zkrátka nosí. A tak je před vás postavena dvacítka levelů a je jen na vás jak se s ní poperete. Ze začátku vše vypadá naprosto normálně a po prvních svou levelech si budete říkat, že nechápete, o čem jsme v této recenzi vlastně mluvili. A pak to začne. Po monitoru budou rozmístěny desítky ostrých bodáků a to vždy tak, že se budou nacházet na místě pro vás stěžejním. Jedinou možností záchrany tedy je přesný skok. To se snadno píše a hůře provádí. Nuceni tedy budete třeba skákat mezi dlouhé pole ostrých bodáků, kde i chyba o jeden milimetr může znamenat smrt. Tato varianta ještě pořád jde ale potkáte i situace, kdy budete vyskakovat na vysokou plošinku, kde se ještě navíc musíte trefit mezi dvě nebezpečná místa a to už panečku není žádná sranda a já osobně tuto pasáž dělala alespoň na deset pokusů. A s jinými na tom nebudete lépe. Naštěstí vás mohou alespoň zpočátku potěšit příjemné grafické efekty vystřikující krve. Ty budou na obrazovce zůstávat jako stopa po jednotlivých neúspěších.
Jesse Venbrux do projektu zakomponoval ještě jednu zajímavou drobnost, který někdo může brát jako grafický doplněk, ve skutečnosti vám to ulehčuje také pohyb po levelu. Po smrti se totiž na obrazovce nakreslí čára kopírující vaše předešlé pohyby a tak máte trochu přehled o tom, kam skákat a jak jste to zvládli minule. A u místa, kde jste udělali chybu víte o kolik třeba posunout rozběh. Celkově pekelně těžká a jednoduše zpracovaná záležitost, která ale má něco do sebe.