Zan Zan Episode 3 - potřetí a naposled
To ale není až tak očividné a alespoň zpočátku hra vypadá téměř jako každý jiný předchozí díl. Žádný sníh a jen občas se objevující motivy Vánoc nás nechávají po dlouhou dobu na pochybách. Nemusíte se ale bát, na bílý poprašek všude kolem skutečně dojde a to poměrně záhy. Co se celkové kvality a srovnávání s předešlými díly týče, nelze nezmínit podstatně nataženou délku hry samotné. Místo krátkého epizodického dílka se tedy dočkáváme více než plnohodnotné hopsačky.
Ta ale bohužel po stránce konceptové nepřináší žádné novinky ba co víc, servíruje nám stejně problematické pasáže, na jaké jsem si stěžovala v recenzi předchozího dílu. Základem všeho je poskakování, překonávání překážek a protivníků, jež jsou ve většině případů zcela statičtí. Tím myslím , že nejsou schopni pohybu horizontálního, ba právě naopak, drží stále svou pozici a v přesných intervalech na vás vystrkávají své drápky v podobě ostrých bodáků a dalších nebezpečných předmětů. Tyto budete muset přeskakovat což nebude vůbec snadné. Autoři totiž čas od času umístí několik takových věcí blízko za sebe, což velice navyšuje obtížnost. Jednotlivé části srdíčka symbolizujícího zdraví budete ztrácet, ani nebudete vědět jak a ty srdíčka, která budete potkávat po cestě přestanou velice rychle stačit. Ano, Zan-Zan stále zůstává netradičně obtížnou záležitostí, kterou rozhodně nelze doporučit svátečním hráčům hledajícím jen chvilkové odreagování. Spíše by se dalo říct, že si arkádu užijí ti zkušenější a i ti dost možná budou velice brzy nadávat. A je to rozhodně škoda, stačila by možnost volby obtížnosti a hned by byla Zan-Zan přístupnější.
Pro grafickou a zvukovouý stránku platí opět to samé. Malé okno a v něm vykreslený zajímavý a rozmanitý svět, tentokráte bych řekla ještě nápaditější než dříve. Zvuky jsou taktéž zdařilé, asi nejvíce se mi líbí klapání botiček o zem při chůzi hlavního hrdiny.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 4 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...