Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

A Case of the Crabs – návod

  12:00aktualizováno  2. května 4:04
Přestože případ krabů a detektiva Nicka Bountyho nepatří k nejdelším ani nejobtížnějším adventure titulům, kompletní návod se jistě šikne, neboť některé logické problémy nejsou vůbec snadno k rozlousknutí.

V kanceláři seberte kartičku do knihovny ze stolu, knihu na otisky prstů z police knihovny, podívejte se na kraba a chytněte do ho inventáře, pak si prohlédněte a vezměte nůž, jímž byla zavražděna oběť, a prozkoumejte krabici. Jděte do doků, použijte kraba na kbelík a promluvte si s Billem. Pak prozkoumejte všechny krabice, seberte jednu mořskou potvoru z té nejvíce vpravo a pak nožem další otevřete. Prozkoumejte kraby a zjistěte, že na nich není všechno tak docela v pořádku…

Navštivte Blue Crab Cafe. Mají zde čtečku na členské karty. Posloužit by mohla kartička knihovny, je z jedné strany čistá, ale potřebujete na ni otisky prstů. Použijte knihu o otiscích prstů a zkraťte ji nožem. Podívejte se na výsledný krátký návod a přečtěte první bod. Přesvědčte se, že má Arthur ruce, načež přečtěte další bod. Jděte do doků, použijte kraba na chobotničku a počkejte, až vypustí inkoustovitou tekutinu, načež ji nasajte dříve sebranou mořskou houbou a vraťte se do kanceláře. Namažte Arthurovi ruku inkoustem a přitiskněte na ni kartičku.

Vejděte do Blue Crab Cafe, promluvte si se Sandy, následně jděte do kuchyně, promluvte si s Gutmanem, seberte sýr a vyjděte zadními dveřmi. Budete dovedeni k šéfovi, jenž se vás bude snažit přesvědčit, abyste se vzdali vyšetřování. Tu radost mu samozřejmě nesmíte dopřát. Venku před jeho domem se podívejte do okna a vpravo seberte z koše plechovku, pak jděte do uličky za Blue Crab Cafe, posuňte krabici a seberte kartičku. Použijte kraba na rozvodovou krabici a zkratujte elektřinu, podívejte se na dráty, seberte je a následně ukradněte Gutmanovi gramofon.

Jděte k Jimovi, sestavte pastičku na krysu ze sýra a falešného dětského kraba, načež si s ním promluvte a dejte mu kartičku. Pak jděte k šéfovi, použijte dráty na plechovku v intentáři, chvíli ho odposlouchávejte oknem, následně připojte k plechovkám gramofon a nahrajte kompromitující desku. Vejděte dovnitř a až vám šéf zničí důkazy pistolí, hoďte po něm kraba.

Autor:


Nejčtenější

RoonSehv: NeTerra je po všech stránkách dokonalé dobrodružství

RoonSehv: NeTerra

Jedna z nejslavnějších adventur zdarma? Ne tak docela. RoonSehv je jen kopie Mystu. Ale zato v každém ohledu...

V morovém Plague by se mlha a napětí dalo krájet

Plague

Doktor s morovou maskou nespí ani v noci a zrovna vy máte smůlu, že se mu připletete do cesty. Pomůže vám hustá mlha...



V utopické From Ivan manipulujete lidmi pomocí přáníček

From Ivan

Podobně jako v Papers, Please, i tahle víceméně textová hra nastiňuje nepříjemnou realitu života pod dohledem totalitní...

Další z rubriky

Family Farm - dojmy z demoverze

Family Farm perex

Skvělý simulátor farmaření od českého týmu Hammerware má pohlednou grafiku a nabízí promyšlenou příběhovou kampaň....

Dots and Boxes - dojmy z betaverze

Dots and boxes

Máte rádi logické hry? Tým Sosáci vydal betaverzi své hry, která vychází z populárního Othella nebo Reversi.

Smrt mladíka vážícího 160 kilogramů mohou mít na svědomí videohry

Neurony

Letošní červen byl osudný pro třiadvacetiletého Francise Haydocka z britského Birminghamu. Mladík zemřel po náhlém...



Najdete na iDNES.cz