Tato velmi rychlá akce vám náhodně vygeneruje jednoho z několika hrdinů. Ať už dostanete do rukou bojovníka, žháře, nebo traviče, obtížnost bude pekelná. Každý má vlastní dvojici schopnosti.
Žhář kouzlí ohnivou stěnu, travič hází jedovaté lektvary. Vtipné je povolání žebráka. Ten před sebe vrhá kameny.
Sklepení je zamořené pastmi, sudy a nepřáteli. Souboje jsou rychlé a vždy na ostří nože. To proto, vás může zabít i první netopýr, kterého potkáte. Umírání je zde běžné. Ať už uhořením, napíchnutím, výbuchem, nebo otravou.
Úkolem v každé úrovni je najít bránu dál a otevřít ji pomocí klíče, který v mnoha případech třímá silnější nepřítel. Nosit u sebe můžete trojici lektvarů, ale často je smrt tak náhlá, že je ani nestačíte použít. Za každé pokořené podlaží hrdina dostane jeden bod života navíc.
Když však zemřete, začínáte od začátku úrovně, s jiným náhodně vygenerovaným hrdinou a s tolika zkušenosti, s kolika zemřel dobrodruh předcházející. Takže se váš postup hrou úplně neztrácí. Když ale umíráte často, klesne zkušenosti zase na minimální hranici.
Pokud vás Archtower z popisu zaujal, obrňte své nervy a s chutí do toho. Je to docela povedená akce, u které se ale slušně zapotíte.