Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Asteroid Chaos - přeplněný vesmír

12:00aktualizováno  6:38
Ve vesmíru se přemnožily asteroidy a odnést to musíte zrovna vy. Ze všech stran se na vás valí mohutné kameny a budete tak budete muset využít vaší hbitosti a předvídavosti, abyste tuto smršť ve zdraví přežili.

Asteroid Chaos

Výrobce: Boxrun

asteroidchaos1

Máte chuť se v praných dnech trochu zchladit? Vyleťte do vesmíru. Okolo vás bude černočerná tma a klid. Tedy jen do té doby, než se ze všech stran nezačnou na vaši loď valit asteroidy. Abyste přežili budete muset bojovat.

Jenom krátce po začátku hry si budete moct užívat klidu prázdného vesmíru. Hned záhy se totiž na hrací ploše objeví mohutné asteroidy, které začnou velmi nemile ohrožovat vaši malou vesmírnou kocábku. Naštěstí nejste až zase tak úplně bezbranní. Na vaší vesmírné lodi je přimontován malý kanón, který vám v boji s asteroidy hodně pomůže. Stačí zacílit nějaký balvan a vystřelit. Vystaráno ale mít rozhodně nebudete. Velké asteroidy se totiž po vašem zásahu rozdvojí a vytvoří dva menší. Takto budete muset asteroidy likvidovat až do té doby, než z nich nic nezbude. Největší pozor si musíte dávat na záludné titěrné kousky asteroidů, které vám při nárazu uberou zdraví a jsou stěží vidět. Jakmile budete od asteroidů příliš poničeni, vybuchnete a odečte se vám jeden ze tří životů. Vaší velkou výhodou je, že se asteroidchaos2můžete po vesmíru libovolně pohybovat a letícím asteroidům tak utíkat. Pokud se situace stane kritickou a dostanete se do pozice, ze které nebude východisko, oceníte teleport, který vás na chvíli před asteroidy uchrání. Krom asteroidů se na hrací ploše čas od času objeví nějaký střílející nepřítel.

Grafická stránka Asteroid Chaos je lehce nadprůměrná. Klasicky černé pozadí s tečkami simulující hvězdy nikoho nepřekvapí, ale ani neurazí. Meteority i vaše raketka působí plasticky, za což dávám bod navíc. Také výbuchy nevypadají vůbec špatně, byť jich není příliš. Přehlednost je velmi slušná. Hratelnost už tak dobrá není. První věc, které jsem si všiml, je absence skóre. Ať tedy sestřelíte jakýkoli počet asteroidů a nepřátel, nikde se vám vaše úspěchy nepromítnou doasteroidchaos3 bodů, což je velká škoda. Z tohoto důvodu vás nic pořádně nebude hnát kupředu ve hraní. Druhou nevýhodou je, že se po chvilce hraní na scénu dostaví stereotyp. Sestřelování asteroidů se totiž v pozdější fázi hraní vůbec ničím neosvěží, takže o Asteroid Chaos asi brzy ztratíte zájem. Plynulost hraní je bezproblémová a na žádné chyby jsem během hraní nenarazil.

Asteroid Chaos je spíše jednohubkou, která si nedělá ambice, že by vás mohla zabavit na delší dobu. Jestliže máte rádi vesmírné střílečky, můžete Asteroid Chaos vyzkoušet. Pokud však nejste fandové, asi vás dnešní hra příliš za srdce nechytne.

Autor:

Témata: Asteroid, Meteorit