Série Bad Dream se od svých počátků vyznačuje velice svéráznou děsivou atmosférou a typickým kresleným zpracováním. Bridge je prozatím poslední pozvánkou do světa zvráceností, který nedávno vyústil v plnou komerční hru. Pojďme si po něm udělat procházku.
Opravdu, Bridge zprvu připomíná takovou procházku. Už jen těch několik pospojovaných úvodních scén na mostě vám připomene atmosféru, kterou na sérii tolik milujeme. Na rozdíl od jiných adventur vám hra jen neukazuje depresivní a děsivé výjevy, ale sama si s vámi hraje.
Například tím, že vás nechá pečlivě sbírat předměty, které jsou vlastně naprosto zbytečné a o které v další moment přijdete. Je patrné, jak se techniky, podle kterých série funguje během jednotlivých dílů vybrušují. Už jen proto si Bridge zaslouží pozornost.
Základním prvkem jsou stále různé puzzly. Ty nejsou nijak složité a třeba v druhé části hry, v léčebně, vám přiměřeně pečlivé prozkoumávání okolí vždycky přinese kýžené ovoce. Zkrátka najdete nějaký předmět, pak chvíli popřemýšlíte, k čemu by asi mohl pasovat a jdete za tím.
Díky tomu, že Bridge se odehrává na opravdu malém prostoru několika obrazovek, nevadí ani to, že hra po vás požaduje, abyste se často vraceli ve svých stopách. Cokoliv uděláte vám může otevřít dřív zamčené dveře, na které jste předtím desetkrát kliknuli.
Jediná škoda je, že hra končí tak nějak ve vzduchoprázdnu. Postavička vypravěče vám pouze poví, že tenhle malý příběh (asi 20 minut) je součástí mnohem většího a děsivějšího tyátru. Ten je už placený. Takže vám Bridge může napovědět, jestli do Coma, jak se plná hra jmenuje, má smysl jít.