Bad Dream: Memories

Bad Dream: Memories | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

Bad Dream: Memories je krátký, ale trýznivý příběh

• 0
Další a prozatím poslední díl série Bad Dream není primárně děsivou hrou. Lekání z minulých kousků bylo nahrazeno mnohem silnější depresivní atmosférou nevyhnutelné smrti. Vše ostatní zůstalo zachováno, jak to máme rádi.
80

Bad Dream: Memories

Výrobce: DesertFox

• velmi silná atmosféra
  • všechno dobré z minulých dílů je zachováno
  • nový herní prvek (ony hádanky s kreslenými obrázky a realitou)
  • kratičké (ale to už je zkrátka znak série)

Bad Dream: Memories

Vzpomínáte na sérii Bad Dream? Memories jsou prozatím poslední hrou ze seriálu těchto kratičkých adventur. Memories představuje, stejně jako ostatní části, jednoduše kreslenou, ale atmosférickou výpravu do podivného světa nereálných a děsivých snů. Tentokrát se nebudeme bát, ale spíše ochutnávat depresivní a melancholickou náladu. A to plnými doušky.

Bad Dream: Memories

Opět se pozastavuji nad tím, jak je jednoduché vytvořit brilantní atmosféru jen za pomoci několika velmi jednoduše kreslených obrazovek. Barvy byste spočítali na prstech jedné ruky, herní dobu v minutách také a přitom ve vás Bad Dream: Memories zanechá hlubší stopu než kdejaká komerční hra či film. Jak je to možné? Je trochu sadistická, i když reálná.

Bad Dream: Memories

Memories vypráví příběh malého chlapce, který žil krásné dětství. Měl hodné rodiče, prarodiče, svého psa a kupu hraček. To všechno se ale rozpadlo v prach, protože jejich dům již dlouhé věky chátrá. O lepších časech se dozvídáme z různých malůvek, které po sobě chlapec zanechal. Do krásného života ale přišla smrt. Nejdříve zemřeli jeho prarodiče a pak i jeho mazlíček. Ve strachu, že si smrt vezme i jeho rodiče, se rozhodl, že smrt porazí. Vytvoří dětinskou past, která umírání vyleká.

Bad Dream: Memories

Vaším úkolem je tuto past dokončit. Jak to ovšem udělat, když všechny potřebné věci, které si chlapec k tomu účelu připravil, už dávno neexistují? Adventura Memories do série představuje nový a poměrně zajímavý herní prvek. Z malůvek, které jsou různě rozesety, můžete určité prvky sebrat a použít je tak, aby se zhmotnily v současnosti. Zajímavé že?

Bad Dream: Memories

Bohužel tím trochu trpí hratelnost, protože často ani nevíte, kam dotyčnou věc položit, ale jde jen o malý problém na jinak bezvadné kráse této hry. Samozřejmě nečekejte, že si Bad Dream: Memories budete užívat déle než pět minut. To se nestane. Ale i během tak krátké doby dokážete zplna nasát depresivní a velice smutnou atmosféru tohoto dílka. Je trýznivá a uvědomění si nevyhnutelnosti smrti vám dá pořádně ochutnat. Odvážím se tvrdit, že v této oblasti je adventura Memories nejlepší díl série.

80 %

67 %

Doposud hodnotilo 5 čtenářů