Jeho specializací je Game Design a nutno dodat, že po této stránce není takřka možné projektu něco vytknout. Hra navíc na první pohled vyniká i grafickým zpracováním vytvořeným v 2D, na který nahlížíme pohledem zboku. Snad nejkvalitněji se tváří některé obrázky v menu jako je kupříkladu nákres dvou hlavních postav, s nimiž si autor opravdu vyhrál. Dobře zvládnuté je i intro, kde ale toho nejspíše moc nepochopíme vzhledem k tomu, že projekt postrádá anglický překlad. To je cítit i při pohybu menu. Volby lze naštěstí bez větších obtíží odhadnout.
Tím se dostáváme k hlavní části projektu, její hratelné části. Jak jit bylo napovězeno, do akce se pustíte s jednou ze dvou postav. Mezi těmi je jeden podstatný rozdíl, a sice že jeden je muž a druhá žena – záleží tedy pouze na vás, se kterým z pohlaví sympatizujete. Jiné než vizuální rozdíly vám tato volba nezajistí. Poté jste již okamžitě vrženi do akce a tím se dostáváme k hlavnímu problému, který bohužel jen tak přejít nelze - Bala de Revólver přichází s pouze jediným levelem. Dohraný ho máte za krátkou chvíli a nic jiného než zlepšovat a hrát to stále dokola vám jednoduše nezbývá. Maximálně můžete vyzkoušet druhou postavu, s níž ale nebude hra zase o tolik jiná a je to škoda. K dispozici je několik různých úderů a nepřátelé se tak střídají a jejich řady se obnovují. Proti vašim kopům a úderům s výskokem se postaví chlapíci s holýma rukama ale také automatickými zbraněmi. Aby toho nebylo málo, ze spodu čas od času zaútočí divoký vlk, jež vás zrovna nešetří.
Po technické stránce se tento studentský projekt rozhodně vytáhl. Grafika je velmi příjemná, nápad je dobrý a až na počet levelů projektu snad nic nechybí. Kdyby se v budoucnosti objevila vylepšená verze, rozhodně bychom neměli nic proti...