BlasterMan vs YellowSkull - žlutá znamená nebezpečí
BlasterMan vs YellowSkull
Platforma: Freeware
Výrobce: Alexitron
- dobrá hratelnost, spousta obměn
- pouze modré pozadí
BlasterMan vs YellowSkull
Hlavním hrdinou je BlasterMan a v jeho šlépějích se také vydáte. To automaticky z YellowSkull pro tento případ činí hlavního záporňáka. Pro vás to znamená vesměs akorát to, že žlutá bude opravdu ve hře tak akorát v případech pro vás nebezpečných věcí, proto se jí vyplatí obloukem vyhýbat. Hra je rozdělená na velké levely a ty se dále člení do menších úseků, kde za vás bude herní postup automaticky uložen. To je dobře. Místy je totiž hratelnost poměrně obtížná a tak se nemusíte takřka ničeho obávat. Ve chvíli, kdy přijdete o všechny čárečky zdraví, jednoduše se respawnete na místě, kde se hra naposledy uložila a pokračujete dále. Naštěstí jsou tato místa docela frekventovaná, takže ani moc neztrácíte – vzhledem k obtížnosti rozhodně dobrý krok.
Jistý problém by s hrou mohli mít lidé, kteří příliš nefandí modré barvě – ta je zde totiž zastoupena v opravdu velkém množství a z modrého pozadí se během řešení levelů prostě nehnete, což lze částečně považovat za minusovou položku při hodnocení. Jinak je zbylý design taktéž docela jednoduchý, což ale nemusí být automaticky na škodu. Většina je tedy složená z lehkých žlutých plošinek, po kterých se hráč pohybuje a občas se ocitne také na plošince růžového zabarvení. Ta představuje možnost prolézt o patro níže nebo naopak vyskočit skrze ní o jeden stupeň nahoru. Pak je zde také jakási narůžovělá krabička, která pro změnu plní ten účel, že vás po stisku šipky, která je na ní nakreslená, vynese nahoru a nebo dolů a to do míst, kam byste normálním výskokem nedosáhli.
Něco málo je nutné pronést také na adresu herních protivníků. Jak jsem již naznačila, ti dostali žlutou barvu a různé vlastnosti. Někteří se pohybují po zemi a je možné je sestřelit či přeskočit, jiní zase levitují ve vzduchu a na ty pro změnu platí podlezení. V pozdějších levelech na vás autoři budou zkoušet i komplexní místa s několika různými nepřáteli, klidně i statickými, a tehdy opravdu přestává zábava. Vedle pouhého hopsání bude nutné si vše dopodrobna rozmyslet, jinak budete jen umírat a začínat od začátku. A to je již zmiňovaný logický prvek.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 7 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...