Základem všeho je poměrně úctyhodný počet levelů. Ty se vždy odehrávají pouze na jediné obrazovce a bez výjimky patří do kategorie logických her, s pouze jemnými náznaky akčního žánru. To souvisí zejména s již zmiňovanou zbraní, kterou budete stejně jako v Tekkyuuman používat na obranu proti nepřátelským jednotkám. Ty jsou zase statické, nepohybují se ze strany na stranu, pouze čas od času otočí hlavou. A toho musíte využít vzhledem k tomu, že většina z nich je vybavená střelnou zbraní a jsou připraveni ji použít ve chvíli, kdy nebudete rychlejší. Pokud ale k vám stojí zády a vy zaútočíte, zcela jistě to nečekají a proto se ani bránit nemohou. A z tohoto předpokladu budete muset po celou herní dobu vycházet, jinak budete velice rychle ležet mrtvi s kulkou v těle.
Nepřátelé pochopitelně nejsou to jediné, co na nás v levelech čeká. Cílem je posbírat všechny barevné puntíky a při tom samozřejmě zabít nepřátele, kteří jsou verbováni třeba i z řad mechanických strojů, létajících nad vašimi hlavami a spouštějící na zem výbušniny. Vedle toho se budete potýkat s klasickými bodáky. Ty autor nastražil do toho nejhoršího místa a vzhledem k tomu, že barevně splývají s okolím, budete si na ně muset dávat opravdu velký pozor. Pak jsou tu také nenápadné výbušniny, neboli nášlapné miny, které znamenají nutnost restartu levelu ve chvíli, kdy na ně stoupnete. K dalším prvkům patří tlačítka, která na obrazovce zobrazí další plošinky a také pružiny, které vaší postavu vynesou do míst, kam by se jinak nedostala.
Sečteno a podtrženo je Bombing Room podařeným projektem. Ten ztrácí potřebné díky snad akorát za technické zpracování, které zůstane stejně nemastné-neslané od začátku až do konce. Naopak výbornou je třeba ohodnotit zakomponovaný editor levelů a celkový počet misí dodávaný v základním balíku.