Zmínění Experimental Gameplay není jen tak nějakou reklamou ale spíše celkovým zařazením hry. Pokud pamatujete dřívější éry této stránky, jistě tušíte, že projekty zde prezentované mají něco do sebe – vyznačují se poměrně velkou mírou originality, což lze vlastně připočíst i Bunny Blaster. Ačkoliv základní myšlenka je vlastně naprosto jednoduchá – budete střílet do králíků. K tomu se ale váže právě ono varování – vy je totiž nebudete zásahem projektilu zabíjet a likvidovat, nýbrž naopak rozmnožovat a pěstovat jejich komunitu. V této hře to tedy funguje zcela naopak než ve skutečném životě a zásah z pistole do živoucího tvora vytvoří jednoho dalšího. A tímto způsobem máte za úkol jich vytvořit stovky až tisíce a to v co nejkratším čase.
Aby hra nebyla příliš stereotypní, připravil si pro vás autor hned čtyři druhy zbraní, které do začátku dostanete se základní sadou projektilů a ty budou postupně přibývat. Nejvíce jich má základní pistole, které snad ani nelze pořádně vyždímat zásobník a to je možná dobře. Daleko zajímavěji a rychleji ale půjde množení s jednou z dalších zbraní. Ty totiž vystřelují více projektilů naráz, v případě druhé to jsou tři, další myslím jde až k pěti kouskům najednou, což ale také více vyždímává váš zásobník. Asi nejsilnější je zbraň skrývající se pod číslovkou čtyři a také do ní většinou máte jen jeden, maximálně dva náboje. Jedná se vlastně o vystřelovač bomb, které v podobě velkých koulí zapadnou do již nasbíraného rybníčku králíků, propadnou se co nejníže a pak mohutně vybuchnou, což vytvoří mnoho nových jedinců.
Na Bunny Blaster je nutné vyzdvihnout i originalitu zpracování. Zajímavá je obrovská zbraň, která je v porovnání s okolím opravdu gigantická. Jako plus bych také vyzdvihla postupně se oddalující pohled na prostředí a to tak, abyste na vznikající obří kolonii králíků vždy alespoň trochu viděli. Bohužel ale projekt přichází také s několika stinnými stránkami. Za prvé někomu nemusí sedět ona jednoduchost, díky níž stejně asi projekt po pár desítkách minut odložíte. Bohužel se ale nepodařilo vyladit i některé drobné chyby a tak jsem se například setkala s tím, že se mi začala třepat zbraň a hru prakticky nešlo hrát, zároveň ale nebyla ukončena nějakou závěrečnou obrazovkou. Zároveň trochu chybí lokální zapisování skóre, což by byl velký motivační prvek.