Core Dase - skákej, kuličko
Ano, základní myšlenka obou projektů je totožná a navíc oba pocházejí od autorů tvořících v programu Gamemaker. To z nich ale rozhodně nedělá totožné tituly, což je ostatně poznat na první pohled. Pokud v něčem Core Dase Zaostává, pak je to rozhodně technická stránka. Ta je totiž vyvedená v jednoduchých barvách a nabízí jako hrdinu velice jednoduše zpracovanou kuličku. Abyste ale neřekli, že to tímto kulatým tvarem autoři tak trochu odflákli, nabízí vám před zahájením hry možnost vybrat si z několika různých vzhledů – čti barev. To samozřejmě nemá na hratelnost vůbec žádný vliv a vaše volba je tak zcela estetická.
Co se náplně týče, cílem bude označit všechny dlaždičky v každém levelu a poté, co splníte předem daný limit, posunete se dále. Naštěstí vás kupředu nepohání žádný časový limit, což by ale vlastně nebylo ani potřeba. Dost limitující je již fakt, že balónek neustále poskakuje nahoru a dolů a to do předem dané výšky a vám je tedy jen povoleno přímo v letu ovlivňovat místo, kam následně dopadne a odrazí se. No a pokud byste rádi někdy postoupili o level výše, bude dobré, pokud budete kroky směřovat vždy o jednu kostičku dále nejlépe tak, aby vám kroky a cesta vyšly k označení všech kostiček a nezůstali jste tak někde neprodyšně odizolováni neschopni level dokončit. Celou trasu si tak bude nejlepší od začátku promyslet i když to nebude alespoň ze začátku vůbec potřeba. Cesta je poměrně lineární a míst ke špatnému odbočení asi zrovna moc není. Postupem času se ale na obrazovce objeví také několik novinek jako je kupříkladu růžová trampolína. Tuto kostičku nebudete moct odstranit, ale můžete využít jejich služeb což znamená nechat se vynést do vzduchu a plachtit přes nachystanou mezeru. Pokud byste snad do ní spadli, musíte se smířit s nutností opakování levelu pěkně od začátku.
Jak jsem již naznačila, grafická stránka je trochu slabší, okolí je zcela nezáživné a nepřesvědčí vás ani v pozdějších misích. Příjemnější oproti Two Dase ale pro změnu je design misí – důmyslnější, propracovanější a ve výsledku tedy i zábavnější.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 11 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...