Důležité je poznamenat, že Cyclops není nekončící akcí, hra je dokonce rozdělena do několika sektorů, přičemž v každém musíte zlikvidovat do jednoho všechny lodě. Jejich počet se bude postupně navyšovat, to ale bohužel ne nijak markantně. A to poznáte především na obtížnosti, která jak se mi zdálo, i po dosažení takového šestého levelu tak trochu stagnovala. A to je rozhodně škoda, ačkoliv nejsem zastáncem krvavě obtížných akcí, při neustále stejném hracím tempu mi začala velice rychle docházet trpělivost. K tomu si totiž je třeba ještě připočítat fakt, že se nebude měnit ani skladba nepřátel. U těch budete neustále rozeznávat stejné typy složené z jednoduchých malých zelených strojů přicházejících vždy po skupinkách. Pak je tu velká zelená koule valící se na vás a nevystřelující žádné projektily. Tu si ale nesmíte nechat dojít až k tělu, jinak by vás ošklivě poničila. Každý level pak uzavírá červená podélná robotická věc, kterou ze sebe vystřeluje přesně namířené projektily a zabít ji mnohdy nejde ani na jedno celé dobití. A to je nepříjemné vzhledem k faktu, že každé setkání s projektilem či snad se samotným protivníkem se ošklivě odrazí na procentuální hodnotě vašeho aktuálního porušení. Ta nesmí nikdy dosáhnout sta procent. V čemž vám budou pomáhat desetiprocentní úlevy, kterých se automaticky dočkáte při přechodu do další mise.
Grafická stránka je poměrně zdařilá, nabízí několik zajímavých efektů, snad škoda absence jakýchkoliv zvuků, což by se ale mělo doufejme do příští verze zlepšit.