Dark Sky Fire - ubraňte zemi před meteory
Nějaký hluboký příběh, propracovanou zápletku a složité uvádění do nastalé situace byste v Dark Sky Fire hledali trochu zbytečně. A je to možná škoda. Ačkoliv by někdo mohl opáčit že jsou podobné detaily pro hru podobného kalibru naprosto nezbytné, může to být pravda. Ale pouze do chvíle, kdy Dark Sky Fire berete jak jednoduchou odreágovačku,, kterou také bohužel zůstane. Pro nějakou delší motivaci totiž nemá žádnou příležitost.
Vy totiž budete operovat s několika věžemi naplněnými protiraketovými střelami. Ony to vlastně ani tak nejsou rakety sloužící na zničení raket, pro tento okamžik totiž poslouží jako účinná obranná jednotka proti neustálým náletům vesmírných těles. Ty naštěstí přilétají v pravidelných intervalech a odděleně, což znamená, že nemusíte v jednu chvíli čelit celé skupinek podobných těles. Bohužel je to ale paradoxně zároveň i tou věcí, která bude v pokročilejších fázích hry pohřbívat hratelnost.
Ze začátku totiž působí hra naprosto svěže a zajímavě. Ovládáte ji myší, načež musíte vždy kurzorem najet do bodu, do kterého byste rádi vpálili raketu. Ta se po kliknutí do prostoru vyšle a v případě že se setká s meteoritem, nechá jej vybuchnout. Raketa se pak vyšle z kterékoliv ze základem a to zpravidla z té nejbližší k místu, což usnadňuje vaše ovládání. Nejdůležitějším prvkem je pak váš správný odhad. Vzhledem k tomu že jsou meteor i raketa v neustálém pohybu, bude třeba před jejím vypálením správně odhadnout dráhu a rychlost každého tělesa tak, aby se v tom správném momentu a bodě setkali a došlo ke zničení nepřátelského tělesa. Jinak může dojít k dopadnutí meteoritu až na některou ze základen, přičemž náraz ji nenávratně zničí – a obrana po ztrátě několika věží není vůbec žádná hračka.
Technická stránka mě osobně celkem zklamala. Základny jsou vyvedeny do příjemných detailů, autoři zato zklamali co se týče zpracování okolního prostředí které je lehce nezáživně a brzy se okouká. Poměrně směšně vypadají i animace zobrazující se po střetu dvou těles, které mají k realismu hodně daleko.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 7 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...