Z jejich Debuggeru jsem byla zpočátku dezorientovaná a jen po chvíli později opravdu nadšená. Ovládání je totiž naprosto unikátní a troufám si tvrdit, že jsem jej doposud v žádné jiné hře neviděla (pokud máte opačné zkušenosti, nebojte se podělit v komentářích). Na obrazovce se nachází jeden, dva nebo více drobků sladké pochutiny. Ta je stejně jako v reálném životě neskutečně velkým lákadlem pro hmyz všech možných druhů. Ať už jde o mravence, berušky, přelétavé jedince a mnoho dalších. Tito všichni bez rozdílu budou po celou dobu usilovat o to, aby se dostali přímo k této dobrůtce a něco málo si z ní ukousli. Pokud se jim ale podaří zbaštit ji celou, hra pro vás končí neúspěchem – k tomu by tedy vůbec nemělo dojít.
Abyste tomu zabránili bude třeba všechen hmyz zabít dříve, než se do kritického místa dopraví. Pokud budete zkoušet hýbat myší a hledat plácačku, nejspíše neuspějete. Po důkladném prozkoumání obrazovky ale sami zjistíte, že se vám hmyz pohybuje přímo po klávesnici. Co s tím? No přeci mačkat klávesy a co nejrychleji se ho zbavit. Konkrétně jde o celou hlavní část klávesnice, to znamená všechna písmena a také několik znaků v okolí. Pro likvidaci v co nejkratším čase si musíte sami nalézt nejúčinnější metodu, se zvyšujícím se počtem hmyzích příslušníků ale sami jistě přijdete na to, že hledání té správné klávesy nikam nevede. Mě osobně se kupříkladu v pozdějších levelech asi nejvíce osvědčila metoda frenetického mačkání kláves v blízkosti výskytu skupiny nepřátel. I když jsem se netrefila na první pokus, většinou jsem je umačkala všechny a vítězství na sebe nenechalo dlouho čekat. Ovšem pozor, obtížnost pořádně přituhuje a zvládnout nápor nebude nic snadného.
Jako další plus je nutné uvést měnící se prostředí. Jednou se jedná o kamennou zem, podruhé o travnatou louku či stůl – každý level je unikát. Proto je škoda že koncept tak rychle zevšední a přestane bavit...