Proč opičí, ptáte se? No přeci proto, že se na pozici hlavní hrdinky staví chlupatá gorila. Ano, klasická pálka pohybující se ve spodní části obrazovky již prostě nestačila a byla nahrazena živým zvířetem. To se ale vlastně chová jako odrazová pálka a v závislosti na mačkání tlačítek vpravo a vlevo se pohybuje s cílem chytit padající kokos (tím byl nahrazen klasický míček pro zachování celkové tématiky). V porovnání mezi opicí a pálkou vítězí zvířecí zástupce hned v několika kategoriích, především díky vtipným pohybovým kreacím, které při pohybu provádí – a jak sami uznáte, dívá se na to podstatně příjemněji než na statický kus dřeva ve tvaru obdélníku.
Jinak vlastně úkol zůstal stejný – snažit se odpálit míček padající ke spodní straně obrazovky, opět ho vrhnout do hracího prostoru a pokračovat v destrukci. Tento kokosový ořech totiž zvládá ničit pravidelné kostičky uspořádané v horní straně a to většinou do třech stejných řad. Žádné roztodivné kreace se zde výjimečně nekonají a tvůrci nám tak v každém levelu prezentují stále stejné kostičky, stejně sestavené bez jakéhokoliv obtížnostního posunu. Jediné, co se mění, je pozadí, kde se střídají různé motivy pralesa.
I přes to ale není Grabrilla nikterak jednoduchou hrou a dostat se alespoň do pátého levelu bude opravdová fuška. To má na svědomí poměrně vysoko nastavená rychlost pohybu kokosového balónu – Díky tomu nebudete s opicí stíhat přebíhat, navíc její velikost také není nijak závratná. Autory je nutné trochu pokárat i za malou invenci v oblasti bonusů – pouze jeden přidaný míč je opravdu trochu málo, navíc jej většinou na obrazovce dlouho neudržíte právě díky oné rychlosti.
Grabrilla se tedy celkově řadí mezi nadprůměrné projekty, které případné zájemce zaujmou svým zpracováním a celkem ucházející hratelností, která by mohla snad pouze začátečníky lehce iritovat.