Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Honzova dobrodružství: Epizoda 1 - návod

  12:00aktualizováno  1. června 9:16
Adventury z českých luhů a hájů máme rádi. Když už se tedy nějaká objeví, neodoláme tomu si ji nejen zahrát, ale i dohrát a pro věčné zakyslíky, kteří se neobejdou bez rady, též onávodovat.

Honzova dobrodružství V pokoji nejprve prozkoumejte koš a vezměte si z něj peněženku [2,2]. Ještě se vybavte plechovkou od fazolí, která leží vedle, a vyjděte ven. Jděte do obchodu a promluvte si s prodavačem, řekne vám něco o mobilech na skladě [1,3]. Podívejte se do peněženky, najdete tam osm tisíc [1,4]. Promluvte si tedy s prodavačem ještě jednou a kupte si levnější mobil [5,9]. Honza už automaticky dojde zpět domů a podívá se na zprávy v televizi [2,11].

Jděte k tenisovým kurtům a promluvte si s blonďákem [2,13]. Pak se vraťte do obchodu a pomocí paragonu reklamujte mobil [2,15]. Pokračujte do lékárny a kupte si obvazy a Kojak [3,18]. Vraťte se k tenistovi a zavažte mu nohu, pak seberte tenisový míček a věci z tašky, kterou tam nechal [3,21]. Jděte do posilovny a promluvte si s menším chlapcem [5,26], získáte ručník. Pak jděte k domu Karmíny a psa se zbavte pomocí jídla [1,27]. Projděte dovnitř a promluvte si s Karmínou [3,30]. Ještě prozkoumejte postel a seberte z ní vizitku [2,32].

Honzova dobrodružství Dejte ji přečíst chlapci v posilovně a nechte se odvézt k sídlu firmy Bric Brac. Promluvte si se strážcem, dejte mu nejprve erotický časopis [2,34] a pak namixujte Kojak s Energy drinkem a pomocí vzniklého Viagra spreje ho odlifrujte pryč. Seberte klíč a vejděte dovnitř budovy [2,36]. V místnosti seberte nejprve z pravé bedny baterku [1,37], pak klíček zpod papíru na stole [1,38] a nakonec setřete ručníkem skvrnu ze zdi [2,40]. Přečtěte si dvě zde napsaná čísla (mělo by to být 45). Klíčem otevřete dveře a pokračujte do další místnosti [1,41].

Posviťte si baterkou, prohlédněte si mapu, strhněte plakát a podívejte se na sejf. Bohužel znáte zatím jen první dvě čísla. Vraťte se o místnost zpět a přečtěte si papír na stole [5,46]. Vraťte se zpátky a přečtěte si malý papírek zastrčený za mapou, je na něm druhá část kódu [2,48]. Otevřete si sejf a přečtěte zprávu v něm – pak už jen sledujte závěrečnou animaci.

Autor:




Nejčtenější

Další z rubriky

Osada
Osada – interaktivní klip od autorů Machinaria

Mix trampů a Divokého západu šokuje svou vytříbeností.   celý článek

2011
Nejlepší nezávislé hry roku 2010 - 1. část

První část nabízí výběr nejlepších adventur, akčních her a arkád, které jste si v minulém roce mohli z Plných her stáhnout.   celý článek

Kulivočko
Kulivočko - dojmy z dema

Zahráli jsme si demo české adventury Kulivočko.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.