Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hradsoftware a jeho projekty

  12:00aktualizováno  5. prosince 2:56
Hradsoftware a jeho projekty
Český tým HradSoftware snad ještě v žurnále zde na Plných Hrách ani zmíněn nebyl, o to větší prostor mu bude věnován tentokrát. Místo informací o jednom jediném titulu se totiž vrhneme rovnou na oba dva momentálně připravované. ten čerstvější, teprve před několika málo dny oznámený nese jméno Whiteblaze a mělo by se jednat o příjemnou 2D skákačku se spoustou logických problémů.
V daleko pokročilejší fázi se nachází střílečka Chronet, při jejíž tvorbě se autoři podle jejich slov inspirovali velkolepou komerční hrou Doom 3. příběh se odehrává v roce 2007, kdy začalo Slunce ohrožovat Zemi a strhl se tak boj o ty nejbezpečnější místa. K dispozici je také krátké ukázkové demo, které můžete stahovat odsud.
Autor:


Nejčtenější

V morovém Plague by se mlha a napětí dalo krájet

Plague

Doktor s morovou maskou nespí ani v noci a zrovna vy máte smůlu, že se mu připletete do cesty. Pomůže vám hustá mlha...

V utopické From Ivan manipulujete lidmi pomocí přáníček

From Ivan

Podobně jako v Papers, Please, i tahle víceméně textová hra nastiňuje nepříjemnou realitu života pod dohledem totalitní...



Další z rubriky

V [REC] Shutter se vám bude pořád motat hlava. Doslova.

[REC] Shutter

Neobvyklá mechanika strachu v této jinak zajímavé hororové hře způsobuje, že pokud má hrdina strach, obrazovka se...

V logické The Polaroid si musíte dávat dobrý pozor na detaily

The Polaroid

Při prohlížení zašlých fotografií je dobré vnímat jednotlivé maličkosti, detaily, které vyprávějí. To je v The Polaroid...

Taktická City of the Shroud má nejpodivnější soubojový systém

City of the Shroud

Taktické strategie nemusejí být nutně klony X-Comu. Prapodivný příběh téhle hry předčí snad jenom sám soubojový systém,...



Najdete na iDNES.cz