Jumping Squirrel - skákající veverka
Když se řekne veverka, každý si rázem představí mrštnou malou potvůrku, která rozhodně vyniká při skákání ze stromu na strom. A nejen tam, což dokazuje trojice hratelných prostředí v této povedené arkádě plně ve třech dimenzích. Zvolit si hned ze začátku můžete kteroukoliv ze tří možností se vám zlíbí a ať už váš kurzor padne na prales, skály či snad poušť, vždy můžete počítat se zajímavým designem levelů, odlišným vzhledem a především originálními prvky. Každé z prostředí totiž v sobě skrývá několik levelů se stupňující se hratelností, ty se ale odlišují nejen zasazením, ale především celkovým stylem rozmístění prvků. A tak zatímco v pralese budou vládnout plošinky s větší rozlohou, na poušti se projdete jen po úzkých cestičkách, které navíc spojují hustou síť teleportovacích zařízení. Navíc třeba také po cestě potkáte speciální budky s elektrickými šoky, jimž je radno se obloukem vyhýbat. V kamenných oblastech si z originálních novinek užijete kupříkladu výtahy pohybující se v pravidelných intervalech z jednoho místa na druhý, přičemž v pralese na vás klasicky čekají zvířecí obyvatelé jako jsou opice, které půjdou neúnavně za vašimi patami.
Ať už zvolíte kteroukoliv z možností, vždy bude vaše počínání spojovat společný úkol. Ten spočívá v nalezení zadaného množství drahokamu a následného projití speciální budkou sloužící jako exit do dalšího levelu. Limity se budou navyšovat, stejně jako komplikovanost rozmístění jednotlivých herních prvků, což neustále navyšuje laťku obtížnosti. Naštěstí se ale čas od času objeví i několik bonusů jako kupříkladu štít, ochraňující vás před okolními vlivy. Hlavním lákadlem se zdá být perfektní zpracování, které je možno vidět i na okolních obrázcích a jemuž nelze téměř nic vytknout. Škoda jen trochu neobratné kamery a po čase i stereotypní hratelnosti, kterou nenavýší ani čím dál tím tenčí chodníčky.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 19 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...