Kuroshiro - dva na provázku
Další důležitou věcí o níž jsem se prozatím nezmínila je provaz, který oba jedince spojuje. Jedná se o spojení zcela elastického charakteru, proto se mohou bráchové od sebe libovolně oddalovat a zase přibližovat a tak stále dokola. To všechno s vaším přičiněním. Najednou totiž ovládáte vždy jen jednoho z dvojice a druhý za vámi „vlaje“ na provázku podle známých fyzikálních zákonů. Pokud se tedy rozběhnete, šňůra se natáhne a bratříček za vámi dorazí s mírným spožděním, větší rychlostí a navíc se bude napínat do všech stran. To stejné se děje pokud vyskočíte nahoru apod. Nejlepší je si tyto efekty opravdu dobře ošahat, aby se vám pak snáze vše praktikovalo.
Zpočátku jsou mise velmi jednoduché a vesměs ani nemají co dočinění s logickým žánrem. Úplně vystačí, když přeskočíte několik málo překážek a hladce přistanete na zemi, kde je to jen pár kroků k vysněnému východu. Do toho musí vždy dorazit aktivní postavička, což je takové malé omezení. Pokud ale na něj budete myslet nebude vám dělat problémy.
Nyní ale přistupme k tomu, v čem vlastně spočívá ona logická myšlenka projektu. Toho druhého na provazu netaháte jen tak zbytečně, vy totiž můžete mezi oběma přepínat. Jako příklad je možné uvést plošinku, kam prostě normálním výskokem nedosáhnete. Řešení? Rozběhnete se tak aby bratr na elastické gumě vystřelil až nad plošinku, rychle se na něj přepnete, dosednete na zem a vzhledem k tomu že ten druhý dole je již ovládán automaticky, poslušně za vámi dorazí zavěšen právě na elastické šňůře. Pak jsou zde také stěny, které jsou podle své barvyx prostupné vždy jen pro světlého nebo tmavého a i v tomto případě je postup téměř totožný. Level vám ztíží také průhledné ploty, kterými proletí libovolná ze dvou barev, ovšem pro aktivního bratra jsou neprostupné. Zkrátka a dobře téměř v každé misi se vám představí něco nového a až na místy iritující práci s elastickou gumou si nebudete mít co stěžovat.
Grafika není nijak oslnivá.l V praxi vám sice vadit nejspíše nebude, s odstupem ale nezaujme a mohla by být rozhodně barevnější a celkově propracovanější. Co se zvuků týče, docela dost mi připomínaly český Flip-Flap. Náhoda? :)
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 8 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha