Slabin má hra totiž hned několik. První by se dalo označit jako poměrně málo bohaté okolní prostředí. Abyste tomu rozuměli, po celou dobu hry se budete pohybovat po různě složitém bludišti přehrazeném celou řadou šedavých zdí. A to ne jen tak bezúčelně, hnát vás bude pochopitelně touha dostat se do dalších a dalších levelů, které jsou navíc příjemně variabilní, rozsáhlé a postupně se mění i složení nepřátel. Ti se pohybují pokaždé jen v přesně vytyčených uličkách, konstantní rychlostí, což vám značně usnadňuje celé vaše počínání. Cílem se vám totiž po herní dobu stane dosažení několika záchytných bodů, zpravidla umístěných strategicky v těch nejodlehlejších koutech bludiště, abyste svou pouť zakončili přímo v exitu.
To pochopitelně nebude vůbec jednoduché a to především díky oněm nepřátrelům všelijakých tvarů mající na vás ovšem naprosto stejný účinek – pokud dojde k jakémukoliv kontaktu mezi vaším a jejich tělem, můžete se rozloučit s jedním z cenných životů a pokud vám již na kontě z původní výbavy žádný nezbývá čeká na vás game over a nutnost hry od začátku. V této chvíli hra navíc zcela nepochopitelně spadne zpátky do windows místo aby se poslušně navrátila do hlavního menu, což je vcelku nepříjemné – uznejte sami, komu by se chtělo pokaždé nažhavovat hru pěkně od zpočátku a že těch game overů počátku bude požehnaně.
Celkově je tedy Labas - The Uukhrull Dimension naprosto jednoduchá bludišťovka bez záblesku sebemenšího kvalitního nápadu, cožý trochu zamrzí. Kdyby si autoři dali trochu více záležet na inovacích a především na nesmyslně nedodělaných kolizích mezi vámi a okolním prostředím (hlavní hrdina se leckdy nepochopitelně zachytí o protivníka nebo zeď, zajímavě občas působí i jeho naprosto samozřejmé zachytávání o stěny) mohli jsme mít tu čest s alespoň o dva body lepší hrou. Bohužel, snad příště.