Ten nás zcela přenese do budoucnosti, kde již, kdo ví, bude mimozemské přistání třeba i reálnou záležitostí. Každopádně se zhostíme role létajícího chlapíka ve skafandru, který jej nejen brání před nepřátelskými projevy jako jsou létající projektily, dále mu také umožňují létat a to bez jakéhokoliv dalšího podpůrného přístroje a to pouze mačkáním kurzorových kláves. Takto se dostanete do různých vrstev atmosféry. V té nejnižší dokonce vidíte obrysy domů, postupně se ale vše začne zabarvovat do žluté až žlutočervené, což je indikace toho, že se nacházíte již poměrně vysoko nad povrchem. Tyto střídající se vrstvy barev je vlastně jediná obměna pozadí, kterou se za celou dobu hraní dočkáme. I když to nezní tak hrozně, ve výsledku je to trochu málo. Herní plocha je totiž navíc omezená i zboku, takže vám na volné manévrování příliš prostoru nezbývá.
No ale zpět k hratelnosti, která byla vymyšlena poměrně slušně, alespoň základní myšlenka na tom není rozhodně nejhůře. Byl vám totiž dopřán volný pohyb vzduchem a to kdekoliv na herní ploše. S touto volností můžete nakládat, jak se vám zlíbí a nejlepší asi bude jí plně využívat. To je totiž jediná možnost, kterak uniknout častým náletům nepřátel. Jejich drobné útočné lodě se budou valit ze všech směrů a snaží se vám dostat pod kůži. Pokud totiž dojde ke kontaktu mezi vámi a jimi, samozřejmě se to nepříjemně odrazí na vašem ukazateli zdraví a to byste rozhodně nechtěli. Pokud vám totiž červená kapalina zcela dojde, hra pro vás končí neúspěchem. Jiné zakončení vlastně ani nemá, jedná se o nekonečnou smyčku, během které sbíráte skóre a snažíte se čím dál tím víc zlepšovat. No a vzhledem k tomu, že vám projekt ani v pokročilejších fázích nenabídne nic nového, dlouho u něj nejspíše nevydržíte.
Mě osobně se příliš nezamlouvalo ani technické zpracování. To sází na jednoduchou grafiku a celkem zajímavě sprity, ovšem pozadí je zcela odfláknuté a tyto na začátku ukázané objekty se za celou dobu hraní nezmění. A to samozřejmě nepřispívá k celkově dobrému dojmu.