Šoky budete ale zažívat i po zbytek hraní a to právě od blesku, který je rovněž zmíněn v názvu hry. Při jejím vyzkoušení jsem měla pocit, že autor někdy rozhodně hral originální Karoshi, kde se máte v každém levelu za úkol zabít a tak to funguje i tady, jen s tím rozdílem, že máte předem udaný způsob, kterým musí smrt nastat – zasažením blesku. Ve skutečnosti se tedy jedná o klasickou 2D arkádu, kde budeme procházet zboku viděným světem a snažit se dorazit až na konec, kde nás stojíc pod jedním malým bílým mráčkem bez jakýchkoliv obav prostě zasáhne blesk a je po všem.
To je ale až taková třešnička na závěr a co je pozoruhodné, to je právě ta cesta, která vás tam dovede. Pokud se nepovažujete za vyrovnaného a klidného člověka, nejspíše byste neměli hru ani stahovat, leda v případě, že nemáte rádi své počítačové příslušenství jako je klávesnice nebo myš – ty totiž mohou snadno přijít k úhonu. Díky promyšlenému gamedesignu se totiž tvůrcům podařilo vytvořit frustrující hratelnost plnou záludných překážek, o něž můžete zavadit a vlivem toho zemřít, což znamená okamžitý restart. A to se v levelech stává klidně i desetkrát, později i více. Bodáky jsou nastaveny tak, aby každý špatný úkrok o milimetr znamenal okamžitý propad, ztrátu života a nutnost restartu. Pak jsou zde také častí nepřátelé, které lze zašlapávat výskokem a dopadem na jejich tělo, jako jsme zvyklí z podobných her.
Obtížnost do jisté míry zvyšuje také miniaturní pojetí grafiky, kde hráč je velmi drobný a stejně tak jsou ostatní grafické prvky a je tedy velmi snadné něco přehlédnou či špatně vypočítat a prostě umřít. Frustrující, leč zábavné – jen tomu musíte přijít na chuť a odhalit celkově zajímavý styl projektu.