Lullaby

Lullaby | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

Lullaby je o úplně obyčejném dni starostlivého rodiče

• 0
Kromě nervového vypětí vás může nově narozené dítě ochránit před různými zplozenci pekla a děsivými netvory. Tedy alespoň podle této hry. Nepříliš obtížná puzzle hra Lullaby staví na jednoduchém nápadu a nečekaném konci.
60

Lullaby

Výrobce: Chris McMath

• celkem pěkná grafika
  • jednoduché hádanky
  • zajímavý nápad
  • moc krátké
  • ne moc podařená atmosféra

Lullaby

Mít novorozené dítě je dosti stresující zážitek. Spousta zařizování, neustálé krmení, starání se, nedostatek volného času, řev a křik, opatrování a utíkání před smrtící mlhou… Moment. Cože? Lullaby je krátká logická hra, ve které se snažíte uniknout před podivným kouřem, který se snaží pohltit váš dům. Nečekejte žádné herní zázraky, snad jen trochu kostrbaté ovládání.

Lullaby

Stejně tak v tom všem nehledejte nějaký smysl. Zápletka je jednoduchá. Jste rodič na rodičovské dovolené a jako takový se musíte starat o své dítě. To leží v patře domu a neustále křičí, jako by ho na nože brali. Na konci té samé chodby jsou pootevřené dveře, ze kterých neustále proniká do haly zvláštní dým, mlha, která vydává děsivé syčení. Ta vás chce dotekem zabít. To vy samozřejmě nemůžete připustit.

Lullaby

Podivnou herní mechanikou je to, že když z kolébky vezmete křičící dítě, mlha se zalekne (pravděpodobně nevinnosti a nezkaženosti mrněte) a hezky pozpátku zacupitá do již zmíněné místnosti, ze které vyšla. Jenže to by v tom byl čert a vývojáři této hry, aby v tom nebyl háček. S malým dítkem v náručí nemůžete vůbec manipulovat s okolím.

Lullaby

Základním prvkem Lullaby je tedy neustále běhání pro dítě a od něj, abyste mohli cokoliv vyřešit. Hra je tvořena jednoduchými hádankami, které většinou fungují na bázi najdi-přines, nebo použij. Tak hledáte baterku pro vybitý notebook, klíč od dveří v jiné místnosti a tak podobně. Smrtící mlha je sice rychlá, ale nechává vám dostatečný časový limit na prozkoumávání.

Lullaby

Ačkoliv se titul tváří jako pravověrný horor, není tomu tak. Ozvučení je poměrně dobré, ale jediná věc, která vás může jakkoliv vyděsit nebo nahnat strach z nebezpečí, je ona pomalu se vlekoucí černá mlha. Hra tedy není moc atmosférická a spíš se orientuje na snadné hádanky. Zajímavý a nečekaný je ovšem konec, který vám ale nebudu prozrazovat, protože bych vám zkazil to nejlepší, co na Lullaby je.

Na této stránce můžete stahovat verzi pro Mac a Linux.

60 %

74 %