Není se tedy co divit, když se v zahraničí konala soutěž mající za úkol vytvořit co možná nejoriginálnější dílko využívající dvou herních obrazovek, že se do ní s chutí zapojil – ba co víc, v konkurenci několika velice slušných her dokonce vyhrál. A právě oním vítězným projektem byla Mandala (co se týče konkurence, účastnila se třeba také zajímavě vypadající a graficky rozhodně zdařilejší Soul Blob, jež však nakonec obsadila až třetí příčku).
Ta rozdělí váš svět na dvě poloviny. Můžete si to představit jako dvě oči, které nejsou schopny kooperace a dělí tak viděnou skutečnost na dva zcela odlišné světy. Ten v pravo je schopný vstřebávat pouze červenou barvu, zatímco ten vlevo zase modrou – ve skutečnosti je pak svět složený z plošinek modro-červený.
Náš hlavní hrdina není pak co se týče barevných nároků žádný troškař. Po tomto světě se totiž dokáže pohybovat jen v úseku, kde se červená a modrá barva překrývají. Na takovou plošinku se dokáže hbitě přilepit a pohybovat se jak se mu zlíbí. To však pochopitelně nebude až tak jednoduché. Zpočátku postačí uhlídat si, kde které barvy jsou, správně to odhadnout a vyskákat na patřičná místa. Postupně se však začnou objevovat také pohyblivé plošinky či prvky, jimiž musíte pohnout, aby se modrá s červenou překryly a vy je tak mohli použít. Úkolem v každém levelu, stejně jako úvodním tutoriálu je sesbírat všechny dostupné zlaté mince a následně ukořistit také zlatý klíč, což bude vyžadovat velkou porci arkádové zdatnosti.
Jak už je u Jazzuových her zvykem, ani Mandala neoplývá zrovna výtečným technickým zpracováním – spíše naopak. Nabízí jednoduše vypadající herní prostředí, dvojbarevný svět tvořený jednoduchými čárami – to co však bezpochyby zaujalo i porotu byla hratelnost, která je vskutku výtečná. Přesvědčte se o tom sami.