Výrobce: Maquisard Team

• poetická atmosféra
  • šmírování hostů
  • vtipná zápletka a detektivní práce
  • dost krátké

Maquisard

Veselá, svérázná a snad trochu uhozená kombinace adventury a logické hry Maquisard se svou specifickou poetikou velmi podobá filmu Grandhotel Budapešť. Dějově jde však o něco úplně jiného. V roli hotelového poslíčka jste pověřeni důležitým úkolem. Musíte za pomoci několika kusých informací zjistit, kdo z hostů je agentem v utajení.

Maquisard

Už z obrázků je patrné, že Maquisard si velmi zakládá na osobitém a barvitém vzhledu. Co je méně patrné, je atmosféra, nebo chcete-li poetika, kterou vytváří a která z ní doslova kape. Ta je rovněž specifická, ale krapet se podobá právě dílům Wese Andersona, především v úvodu zmíněnému filmu. Je trochu naivní, hodně uvolněná, pořádně střelená a možná malinko francouzská. Nic nemusí dávat příliš smysl, hlavně že je sranda.

Maquisard

Jako zaměstnanec hotelu Maquisard jste pověřeni hotelovým manažerem několika jednoduchými úkoly. Ty vás provedou hotelem a naučí základní prvky ovládání. Ve chvíli, kdy si po dlouhém pracovním dni jdete odpočinout, objeví se v podlaze díra, ze které vyleze člověk v podmořském skafandru a tvrdí, že je od vládního odboje. Pověří vás úkolem nadmíru důležitým, na jehož úspěšném splnění závisí osud mnoha statečných odbojářů.

Maquisard

Jedna z ubytovaných osob v hotelu je špión v přestrojení. Jenže není úplně jasné, který z hostí to může být. Obdržíte jen velmi útržkovitý popis. Hledaná osoba je bohatá, nešikovná, je to strašpytel, má romantickou duši a ráda si užívá zlozvyků. Prostě dokonalý popis profesionálního agenta v utajení. Vy musíte tuto osobu najít a to do tří dnů, než opustí hotel.

Maquisard

Naštěstí Maquisard není nijak velké místo a ubytovaných je dohromady jen pět. Jakmile ráno vstanou, běhají po hotelu a dělají věci, které mají rádi. Vy je musíte pozorovat. V tom spočívá onen logický prvek hry. Například, abyste se dozvěděli, kdo je romantik, musíte odposlouchávat cizí rozhovory. Jenže hosté neradi mluví ve vaší přítomnosti a tak se musíte skrývat za květináče.

Maquisard

Do herního deníku si můžete zaznamenávat, co jste už zjistili a ačkoliv celý úkol zní poměrně banálně, najít hledaného člověka je dost obtížné. Především proto, že zkrátka nemůžete pozorovat zároveň všechny hosty a také proto, že ony tři dny utečou jako voda. Takže si na  konci třetího dne nejspíš nebudete jistí na 100 procent. Ale i v tom je kouzlo této originální, ale trochu krátké hry.

Zde si můžete stáhnout také verzi hry pro Mac OS.

85 %

0 %