|
Ve hře je okolo 15 nepřátel (pouze jednoho druhu) a několik opravdu nenápadných nástrah. Smrt může vaše jednotky potkat při zakopnutí o drát, čili při následné explozi výbušniny nebo se můžete klidně utopit v pohyblivém písku. Bylo docela legrační zjistit, kam se mi najednou voják poděl a on se přitom utopil. Nepřátelé prozatím nejsou bůhvíjak inteligentní, takže vystřílet je není příliš velký problém. Nejenom kulomet je součástí výbavy vašich žoldáků. Nic vám nebrání v použití granátu, či naváděcí rakety, která nepřítele spolehlivě odešle na onen svět. Nejvíce mne však zaujala „živost“ prostředí. Střídá se den i noc, takže v noci vidíte pouze na omezenou vzdálenost, kdy jste nuceni použít světla a také po nějakou dobu prší, čili se viditelnost ještě o něco více zhoršuje.
Co do grafického zpracování, není to tak špatné. Vše vypadá celkem slušně, jen se děsím toho rozlišení 320*240 a 640*480 (doufejme, že bude ještě vyšší, byť ani tak to nevypadá nejhůře). Vážná hudba, která úspěšně podkresluje atmosféru hry, je už na tom tak o třídu lépe, ale prozatím se nedá mluvit o žádném mega soundtracku. I zvuky jsou celkem kvalitní. Při bouřce jsou hromy velice přesvědčivé, akorát hlášky vojáků jsou už na tom hůře, jelikož jsou schopni všichni vypustit z úst pouze jediná dvě slova - „Yes sir!“. Doufáme však, že budou dialogy v plné verzi zajímavější a pokud možno delší.
Když to shrneme, tak mne první neveřejná demoverze docela překvapila. Uvidíme, co všechno z AGS tvůrci ještě vymáčknou. Brzy prý bude vypuštěna veřejná beta, takže si budete moci na vlastní kůži hru vyzkoušet. Doufejme ale, že se už brzy dočkáte plnohodnotné recenze, byť přeci jen, přiznejme si, otázka pár týdnů a měsíců to asi nebude ... uvidíme.